KBF Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 Jeg har sett på div nettsider nå på forskjellige effektpotter til min E39 520. Men er så usikker på hva som passer mitt behov. Har et par kriterier til potta: - Fin lyd, men ikke for masse. vil ikke ha konstant brumming i kupeen. - Helst rustfritt - Ikke DTM look, kan ikke fordra det - Noe som passer bra til org. fanger. kutting er ikke problem Eisenmann frister jo, men det koster jo litt da, men hvordan er Scorpion eller Supersprint pottene samenlignet med Eisenmann sine?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 henger meg med på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Usikker på de andre du nevner her siden jeg ikke har erfaring med de, men jeg havnet på Eisenmann etter å sett en god del etter sportpotter. Står en god del om erfaring på diverse forum. Eismannpotten hadde forøvrig perfekt passform Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 hvordan er simons? de er rimlige og rustfrie, 3000 hos bilextra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Søk litt her inne...masse tråder om eksos! Spør 2mmy om Eisenmann på E39 520 du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Jeg kjøpte remus til e39,kr 5700,-bare for bakpotta.ikke mer lyd en orginal i kupe men 6er lyden kommer mer frem, mørk og deilig lyd.Har ikke angret ett sekund selv om det var svindyrt.Kjøper du billig (simons)så har den ikke like lang levetid som rustfrie potter selv om det står at den er rustfri,og etter hvert vil lyden inne i bilen bli verre fordi potta blir utbrent innvendig,dette skjer ikke med de dyrere pottene(har selv hatt simons).Råder deg til å spare til eisenmann,supersprint ,remus osv hvis ikke du vil ha plagsom lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KBF Skrevet September 11, 2007 Forfatter Share Skrevet September 11, 2007 Ja, desse Simons griene har jeg hørt litt av hvert om. Skal ikke ha det på bilen min. Men hvor er det best å kjøpe fra? Tror det blir enten Eisenmann eller Supersprint på meg, blir ette nyttår vertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Schmiedmann selger hvertfall Eisenmann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KBF Skrevet September 11, 2007 Forfatter Share Skrevet September 11, 2007 Hvordan er de fra Supersport som GS selger?? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå