Gå til innhold

Kan Slettes!


Endre87
 Share

Anbefalte innlegg

Jupp :)

Blir det sorte DE lykter og?

Tror det blir penest med tanke på resten av detaljene på bilen er sorte så..

For all del ikke angel eyes!

Sorte DE blir det ja :)

skal bare selge endel deler først så jeg har råd til div :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 320
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Klarer ikke venne meg til den bakfangeren, tror det ville passa bedre med m-tech :)

Men nydelig bil ellers :)

hehe :) nei er enig i det, men skal kjøpe meg M-Tech 2 lookfanger som Aroid har på bilen sin. Men koster noen kroner, men tror den blir bestilt til uka :)

Denne:

100_0379.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke venne meg til den bakfangeren, tror det ville passa bedre med m-tech :)

Men nydelig bil ellers :)

hehe :) nei er enig i det, men skal kjøpe meg M-Tech 2 lookfanger som Aroid har på bilen sin. Men koster noen kroner, men tror den blir bestilt til uka :)

Denne:

100_0379.jpg

Denne ligner jo faktisk litt på hekkskjørtet jeg nettopp har kjøpt hos Realcar. Lester heter den visst.

scvbewamygjeir6dlfit.jpg

82ghuhkuls0l6b3sy7f3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne ligner jo faktisk litt på hekkskjørtet jeg nettopp har kjøpt hos Realcar. Lester heter den visst.

scvbewamygjeir6dlfit.jpg

82ghuhkuls0l6b3sy7f3.jpg

Ligna ja, men er vel berre slik du henger under plastikfangern te facelift ta?

For er vel hel fanger denj e ska ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer nok det ja. Orket ikke å bruke penger på hel fanger siden originalfangeren var bra fra før. Er faktisk imponerende god passform på denne, selv om det er et forholdsvis ukjent merke for meg hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer nok det ja. Orket ikke å bruke penger på hel fanger siden originalfangeren var bra fra før. Er faktisk imponerende god passform på denne, selv om det er et forholdsvis ukjent merke for meg hvertfall.

Ja, så ikke dum ut den der nei, tru det e merket der e har øyelokk tå.

Begynner du å bli ferdig med E30n da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har all stylinga som skal på nå da, så jeg venter på å få tid til å montere og evt. lakkere hele bilen. Har ikke helt bestemt meg for farge ennå.

Ellers har jeg begynt å montere solfilm på rutene. Skal antageligvis hente en dele-touring med bl.a. bra bakluke på i kveld, min er det litt rust på desverre.

Tar det litt rolig med prosjektet egentlig, men blir snart ferie nå, så da får jeg litt bedre tid. Må gjøre klar 635`n for sesongen også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har all stylinga som skal på nå da, så jeg venter på å få tid til å montere og evt. lakkere hele bilen. Har ikke helt bestemt meg for farge ennå.

Ellers har jeg begynt å montere solfilm på rutene. Skal antageligvis hente en dele-touring med bl.a. bra bakluke på i kveld, min er det litt rust på desverre.

Tar det litt rolig med prosjektet egentlig, men blir snart ferie nå, så da får jeg litt bedre tid. Må gjøre klar 635`n for sesongen også :D

Ja, det er noe med det ja :)

Fekk tak i delebil no, men dachn va seff grå da :/ men ska senj denj på flockig når e får rå en gång :) men ska bynj å montere uti vekkå biln min no :) får skilta neste vekkå tenkje e.

Dåkkår har ikke ett m-tech ratt liggende på prerien til salgs? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk at dashbordet i dele-touringen er sort og uten sprekker dersom det skulle bli aktuelt.

Jeg har et M-techI ratt liggende, men tror ikke jeg vil selge det. Vegard har også ett vet jeg, men usikker på om han vil selge. M-techII du er ute etter du kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk at dashbordet i dele-touringen er sort og uten sprekker dersom det skulle bli aktuelt.

Jeg har et M-techI ratt liggende, men tror ikke jeg vil selge det. Vegard har også ett vet jeg, men usikker på om han vil selge. M-techII du er ute etter du kanskje?

Nei, er samme det, m-tech 1 er da bra nåkk det ja om dere skal selge :)

Schnitzer rattet mett bynna å bli slette sjeru :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da er M-tech 2 look bakfangarn bestilt og Riger fangarn solgt :)

Har også bestilt riger infinity sidersjørt som kommer i posten snart :)

Skal begynne å montere interiør iløpet av uka, etter jeg har fjernet de 2 siste rusthullene på størelse av en 1kroning :) så nå blir det snart e30 råning igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...