Gå til innhold

Kan Slettes!


Endre87
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 320
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser bra ut dette :) Har snart e30 selv... Lurte på en ting, er eneste forskjell fra vanlig modeller og shadowline modellen at listene er rundt rutene er svarte?

Ser jo veldig bra ut med svarte lister liksom ;) (Y)

Ja det er eneste forsjellen ja, rundt rutene og på dørene osv. er jo det svarte for å si det sån :) slipper all den crom'en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut dette :) Har snart e30 selv... Lurte på en ting, er eneste forskjell fra vanlig modeller og shadowline modellen at listene er rundt rutene er svarte?

Ser jo veldig bra ut med svarte lister liksom ;) (Y)

Ja det er eneste forsjellen ja, rundt rutene og på dørene osv. er jo det svarte for å si det sån :) slipper all den crom'en :)

Er det ikke noe forskjell på intriøre på shadowline også da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nokk utruli rått med Kerscherane :) Måtte du ut med mye for de?

Den bakfangeren, hvor får en taki den?

Måtte ut med litt ja 17k :) men er da ikke så dyrt det for ligger jo på 28k nye så er de jo ikke brukt nesten :)

Bakfangern kjøpte jeg på motorteknik.no står under m-tech 2 look bakfanger tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut dette :) Har snart e30 selv... Lurte på en ting, er eneste forskjell fra vanlig modeller og shadowline modellen at listene er rundt rutene er svarte?

Ser jo veldig bra ut med svarte lister liksom ;) (Y)

Ja det er eneste forsjellen ja, rundt rutene og på dørene osv. er jo det svarte for å si det sån :) slipper all den crom'en :)

Er det ikke noe forskjell på intriøre på shadowline også da?

Mulig det er noe småteri der og ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nokk utruli rått med Kerscherane :) Måtte du ut med mye for de?

Den bakfangeren, hvor får en taki den?

Måtte ut med litt ja 17k :) men er da ikke så dyrt det for ligger jo på 28k nye så er de jo ikke brukt nesten :)

Bakfangern kjøpte jeg på motorteknik.no står under m-tech 2 look bakfanger tror jeg

Okej, nei var ikke så gale det med tanke på nypris.

Fant den, takker :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan du ikke lakkere dasjen svart eller bllir det ikke bra?

Gratulerer du fikk mitt første inlegg :P

Nei blir blankt og jevlig seru :)

Der tar du feil, det blir faktisk veldig bra bare du bruker riktig type lakk.

Bruk sort vinyllakk, det funker kjempeflott!

Har brukt det tidligere og finishen blir hverken blank eller matt.

Finishen blir noe lignende ekte vinyl/skinn omentrent.

Legger ved et bilde av et dørtrekk jeg lakket en gang, tidligere var det beige men som du ser så er det sort nå og det ser da ganske originalt ut:

Bildet av dørtrekket

Rennemerket skyldes forøvrig fukt, da bilen har stått ute uten vinduslister i 2år.

Fungerer like bra på plastikk som på vinyl, men husk å ikke legge på for mange lag for da holder lakken seg veldig fleksibel og slitesterk. Sålenge du heller ikke står og skraper med noe hardt/kvasst på det så flasser det ikke av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er E46n solgt, så nå blir det kun satsing på E30n framover :) første pri er lakering og valsing av hjulbuer :) så blir det å fjerne 2 rusthull å sette inn interiøret igjen.

Så får jeg sidesjørta fra GS til torsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...