Endre87 Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Skrevet Juli 20, 2008 I går ble bilen levert til valsing, så får den vel uti uka. Og da blir det rett til Lakerern får man håpe Målet er å få ferdig bilen til Nordmøre Gatebil treffet 9 August
AndersM Skrevet Juli 20, 2008 Skrevet Juli 20, 2008 så mange dager for å valse 4 buer?? tar jo ca 1 time og valse alle buene.. Og det er uten at det sprekker med MYE vals.
Endre87 Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Skrevet Juli 21, 2008 så mange dager for å valse 4 buer?? tar jo ca 1 time og valse alle buene.. Og det er uten at det sprekker med MYE vals. Nei får den vel i mårra eller tirsdag, men de på automote har det litt travelt om dagen med jobbing på nytt verksted osv, så de tar å gjør det så fort de får tid. så får se når de får tid til å gjøre det.
Endre87 Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Skrevet Juli 22, 2008 Da har sidesjørtene kommet i posten Vert heldig med riger produktene mine, perfekt passform på disse også Har tatt noen bilder av sjørtene på delebilen siden E30'n er hos Sivert på Automote. Så laster de opp i kveld. Så nå er det bare å lakere , henter sikkert bilen i morgen fra valsing
Endre87 Skrevet Juli 24, 2008 Forfatter Skrevet Juli 24, 2008 Da her felgene kommet på bilen ble ganske bre, må sikkert lakkere opp bakskjermer men det må man regne med. Så nå må jeg bare finne en lakkerer Men er ikke så enkelt nå i disse ferietider Bilder med prøve montert styling
Endre87 Skrevet Juli 24, 2008 Forfatter Skrevet Juli 24, 2008 Kerscher hjula? Deiligste hjula da!! Kerscher CS ja, nei er fornøyd med de
anders87 Skrevet Juli 24, 2008 Skrevet Juli 24, 2008 Ble jo bare verst nå da! Får et helt annet syn av bilen med felgene bak på og..! Deilige felger ja, ingen tvil om det
Endre87 Skrevet Juli 24, 2008 Forfatter Skrevet Juli 24, 2008 Ble jo bare verst nå da! Får et helt annet syn av bilen med felgene bak på og..!Deilige felger ja, ingen tvil om det Takker Nå er det bare å få lakert å sette inn interiør osv å se hvor lav bilen blir, men tror jeg må senke den mere fram så jeg får hjula opp i hjulbuen
Endre87 Skrevet Juli 25, 2008 Forfatter Skrevet Juli 25, 2008 elsker bilen din. den blir jevlig fett no Takker
oddgeir86 Skrevet Juli 25, 2008 Skrevet Juli 25, 2008 Fin E30,råe hjul Eneste jeg ville ha gjort er å bytta til svart istedet for chrome i grillen. Resten er bra,spesielt når du får senka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå