tomz1 Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Takk for en bra site. Men har et problem med og få bilde på plass, mulig det er mine datakunnskaper det skorter på. Ville bli meget glad for tips og råd om det. Hilsen gammel mann med ny (brukt) bmw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Jada, klikk deg inn på http://imageshack.us/ og kjør i vei Her kan man laste opp foto og legge dem ut gratis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 bruk www.photobucket.com eller lignende i stedet.. det går da raskere her på forumet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Vælkømmen tell øss Bruk photobucket ja, imageshack er altfor treg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Vennligst ikke bruk imageshack... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomz1 Skrevet September 12, 2007 Forfatter Share Skrevet September 12, 2007 Takker for tips , får nå bare sette meg ned og prøve meg fram med nok kaffe og sigg. ps! mange snasne biler på sidene her ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 www.photobucket.com der må du registrere deg for å opprette et eget album. Fort gjort. Så er det bare å uploade bilder og kopiere img linken rett inn på forumet her, så får du frem bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grape Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 Bruk www.bildr.no Rask og bra gratis norsk bildeside. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå