Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Prøve å få kjørt litt sammen vi gutta fra bimmers.no etter hvert?

Ja det er klart vi må.

Hadde vært med på den hadde det ikke vært for at jeg har null kontroll på den bilen :P Den "simulatoren" fungerer på en måte ikke som de "tradisjonelle" bilspillene i dag. Med unntak av GT serien.

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

merka stor forskjell på dsc on/off:P

men er litt vanskelig med tastatur, må hakke slik når man svinger og sladd er ikke alltid så lett å rette opp.

Ratt og Pedaler på Spillkonsoll ftw

Skrevet

Prøv å stil det inn til å svinge med musa isteden, det er mye lettere enn med piler, gas og brems med musa og. ratt er selvsakt det beste. morsomt spill, synd det ikke er nordschleife som jeg først trodde det skulle være.

Skrevet
Prøv å stil det inn til å svinge med musa isteden, det er mye lettere enn med piler, gas og brems med musa og. ratt er selvsakt det beste. morsomt spill, synd det ikke er nordschleife som jeg først trodde det skulle være.

Er nok slik at dette spillet er mer eller mindre laget for litt mer avansert pc-tilbehør i form av kvalitetsratt og pedaler. Med tastatur er mange av svingene en stor utfordring. Har dog ikke testet med mus enda. 8)

Skrevet

Er nok slik at dette spillet er mer eller mindre laget for litt mer avansert pc-tilbehør i form av kvalitetsratt og pedaler. Med tastatur er mange av svingene en stor utfordring. Har dog ikke testet med mus enda. 8)

Og det er her vi snakker Saitek 8)

Skrevet

Stemmer det Johnny ;) Begynte å skrive mitt inlegg før jeg så ditt 8)

Selv har jeg ikke noen form for ratt eller pedaler. Men broren min har Saitek utstyr til flysimulator, men det hjelper kanskje ikke stort :lol:

Skrevet
drittspell, er jo umulig og kontrollere bilen! d går ikke ann å spinne el noe :evil:

Haha bare fordi du suger på å kjøre bil gjør ikke at spillet er ræva. :twisted:

Du kan jo skru av antispinn, antiskrens og alt sånt, faktisk ganske bra laga.

Se her, her står jeg og spinner donuts til den store gullmedaljen midt på kvelden;

104096.jpeg 104098.jpeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...