Stephan.s Skrevet September 11, 2007 Skrevet September 11, 2007 Prøve å få kjørt litt sammen vi gutta fra bimmers.no etter hvert? Ja det er klart vi må. Hadde vært med på den hadde det ikke vært for at jeg har null kontroll på den bilen Den "simulatoren" fungerer på en måte ikke som de "tradisjonelle" bilspillene i dag. Med unntak av GT serien.
maurtin Skrevet September 11, 2007 Skrevet September 11, 2007 merka stor forskjell på dsc on/off:P men er litt vanskelig med tastatur, må hakke slik når man svinger og sladd er ikke alltid så lett å rette opp. Ratt og Pedaler på Spillkonsoll ftw
Robin Skrevet September 11, 2007 Skrevet September 11, 2007 Prøv å stil det inn til å svinge med musa isteden, det er mye lettere enn med piler, gas og brems med musa og. ratt er selvsakt det beste. morsomt spill, synd det ikke er nordschleife som jeg først trodde det skulle være.
Sir Hofstad Skrevet September 11, 2007 Skrevet September 11, 2007 Må få hentet opp Saitek utstyret og øvd seg litt da
Stephan.s Skrevet September 11, 2007 Skrevet September 11, 2007 Prøv å stil det inn til å svinge med musa isteden, det er mye lettere enn med piler, gas og brems med musa og. ratt er selvsakt det beste. morsomt spill, synd det ikke er nordschleife som jeg først trodde det skulle være. Er nok slik at dette spillet er mer eller mindre laget for litt mer avansert pc-tilbehør i form av kvalitetsratt og pedaler. Med tastatur er mange av svingene en stor utfordring. Har dog ikke testet med mus enda.
Sir Hofstad Skrevet September 11, 2007 Skrevet September 11, 2007 Prøv å stil det inn til å svinge med musa isteden, det er mye lettere enn med piler, gas og brems med musa og. ratt er selvsakt det beste. morsomt spill, synd det ikke er nordschleife som jeg først trodde det skulle være. Er nok slik at dette spillet er mer eller mindre laget for litt mer avansert pc-tilbehør i form av kvalitetsratt og pedaler. Med tastatur er mange av svingene en stor utfordring. Har dog ikke testet med mus enda. Og det er her vi snakker Saitek
Stephan.s Skrevet September 11, 2007 Skrevet September 11, 2007 Stemmer det Johnny Begynte å skrive mitt inlegg før jeg så ditt Selv har jeg ikke noen form for ratt eller pedaler. Men broren min har Saitek utstyr til flysimulator, men det hjelper kanskje ikke stort
marararius Skrevet September 11, 2007 Skrevet September 11, 2007 Hvem program må jeg ha for å laste det ned? Hvordan skal jeg lissom gjøre det.. ? Haha
Stephan.s Skrevet September 11, 2007 Skrevet September 11, 2007 Hvem program må jeg ha for å laste det ned? Hvordan skal jeg lissom gjøre det.. ? Haha Du kan enten bruke et x program slik som Ux (http://www.ux.com/) Eller du kan bruke Gamer.no sin FTP server til å laste ned: ftp://download.gamer.no/gamer.no/BMW_M3_Challenge.zip
NastyasS Skrevet September 11, 2007 Skrevet September 11, 2007 drittspell, er jo umulig og kontrollere bilen! d går ikke ann å spinne el noe
marararius Skrevet September 11, 2007 Skrevet September 11, 2007 Hvem program må jeg ha for å laste det ned? Hvordan skal jeg lissom gjøre det.. ? Haha Du kan enten bruke et x program slik som Ux (http://www.ux.com/) Eller du kan bruke Gamer.no sin FTP server til å laste ned: ftp://download.gamer.no/gamer.no/BMW_M3_Challenge.zip Takk takk!
fast Dog Skrevet September 11, 2007 Skrevet September 11, 2007 JOA...Bruk F1-F5 knappene til å slå av og på det du vill!! har tatt så mange donuts no at eg er svimel!! hehe...
Bjørner Skrevet September 11, 2007 Forfatter Skrevet September 11, 2007 Hvem program må jeg ha for å laste det ned? Hvordan skal jeg lissom gjøre det.. ? Haha Jeg bruker Flashget http://www.flashget.com/index_en.htm enkelt og gratis program. Start nedlasting automatisk når du klikker på linken, programmet lagere nedlastingene i mappa C:\Downloads.
Grape Skrevet September 11, 2007 Skrevet September 11, 2007 drittspell, er jo umulig og kontrollere bilen! d går ikke ann å spinne el noe Haha bare fordi du suger på å kjøre bil gjør ikke at spillet er ræva. Du kan jo skru av antispinn, antiskrens og alt sånt, faktisk ganske bra laga. Se her, her står jeg og spinner donuts til den store gullmedaljen midt på kvelden;
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå