525d Skrevet September 11, 2007 Skrevet September 11, 2007 - lykte deksel til venstre baklys og pæreholdere - ledningsnett til frontlys - deksel til batteri bak i bagasjerom,og bagasjeromsmatte - dørtrekk i skinn 4 dørs svart - pæreholdere til blink forran og bliklysfester - lokk til varmeapparat d som e under panser - frontlykter - hoved plastdeksel til en 2.8L. olje kork fremme på motor bilen e en 92 325 sedan
glenn.G Skrevet September 11, 2007 Skrevet September 11, 2007 - lykte deksel til venstre baklys og pæreholdere- ledningsnett til frontlys - deksel til batteri bak i bagasjerom,og bagasjeromsmatte - dørtrekk i skinn 4 dørs svart - pæreholdere til blink forran og bliklysfester bilen e en 92 325 sedan jeg har lykte deksel,pære holdere og mener jeg har pære holder til blink foran også.send pm hvis du skal ha
kabeldeigen Skrevet September 12, 2007 Skrevet September 12, 2007 Har 2 stk flett nye pæreholder til lys bak. Int??
glenn.G Skrevet September 12, 2007 Skrevet September 12, 2007 hvorfor bumper du tråden når folk har svart at de har deler til deg.hvorfor ikke svare på dem. det lurer jeg på
525d Skrevet September 13, 2007 Forfatter Skrevet September 13, 2007 prøve å se om d er noen som har flere deler,så slepp mann å få pakker fra så mange
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå