Bimmerlars Skrevet September 11, 2007 Skrevet September 11, 2007 Er det skjermbreddere å få kjøpt til E30 med ordentlig fin passform, som man bare kan nagle fast med poppnagler uten at det blir helt på trynet uten tusentallstimer sparkling og justering i forkant? Ute etter noe som på bildene under
Fliid Skrevet September 14, 2007 Skrevet September 14, 2007 M3 breddere fra Koed. Men dette kan selvølgelig ikke poppes på Skal du ha noe som kan poppes på så tror jeg du må te å mekke noe selv.
plumbo79 Skrevet September 14, 2007 Skrevet September 14, 2007 Finnes det annet enn M3 bredding til e30 bortsett fra ix
oddis Skrevet September 14, 2007 Skrevet September 14, 2007 Er det ikke nettopp dette Adolfsson i Sverige har? Du kan jo alltids borre hull å poppe på det meste..?
Rogern Skrevet September 14, 2007 Skrevet September 14, 2007 Finnes det annet enn M3 bredding til e30 bortsett fra ix sveis inn golf 1 skjermbuer er jo et alternativ.. fikk plass til 275 dekk på en kadett c jeg gjorde d på er jo poppa m3 skermer på denne http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=1638 mulig d står hvor di er kjøpt også...
Bimmerlars Skrevet September 14, 2007 Forfatter Skrevet September 14, 2007 Jeg hadde like breddere som avbildet på bilen lengre opp, men passformen var drit dårlig, og jeg måtte kutte opp, for å få bøyd de rett, for så og sparkle over etterpå. Ordentlig møkkajobb. Glemte bort Adolfsson. Skal titte der nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå