Diesel power Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2007 Synes bilen ser rimelig jevn ut. Men skal uansett inn til firhjulskontroll på tirsdag, og til BT etter det igjen for godkjenning. Felgene der kommer for salg om noen skulle være intressert. Orginale felger som det står slitte 235 og 255/17 på. Trenger en lakkering, men de er ikke kantkjørt. Lakken som har bobblet seg litt. Jeg skal på med 18" til våren
-2r Skrevet Oktober 5, 2007 Skrevet Oktober 5, 2007 Meget pen høyde! Har sett eksempler på for mye senk på e39.. ikke pent!
Diesel power Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2007 Synes også selv at dette ble bra, selvfølgelig , og settet fra Hartge har jeg bare gode erfaringer med så langt(kort ) Bilen er ikke blitt ribbet for komfort, og jeg merker vel egentlig kun endringene merkbart over høye/bratte fartsdumper(må ta det litt med ro), grove telehiv(merker at den er litt stivere) og en stor positiv endring i skarpe svinger. Virker å sette seg på en annen måte, litt mere gokart følelse om jeg kan bruke det ordet. La også merke til at E39 touring er sjeldent stiv til å være stv. Når jeg jekket opp framme så løftet bakhjul seg på samme side. Det som er mest negativt er at felgene nå virkelig kom til kort. Ser litt pusslete ut med 17" Gruer meg til å putte på 16" vinterlefser
bjalle Skrevet Oktober 6, 2007 Skrevet Oktober 6, 2007 Ser du har radial style 32 felger de passer jo perfekt på e39 som 17".De ser egentlig større ut en de er på en senket bil.
Diesel power Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2007 Ser du har radial style 32 felger de passer jo perfekt på e39 som 17".De ser egentlig større ut en de er på en senket bil. Ha har blitt litt usikker, er dette orginale BMW felger??? Er BMW stempel på de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå