The_transporter Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Heisann godtfolk Jeg har en liten historie å dele med bmw norge Mandag 10.09.2007 leverte jeg min 523 hos skandinavia solfilm i oslo,for proffsoting av ruter gledet meg veldig til dette satte fra meg bilen og gikk til jobben,ca 8 km så klokken 2 får jeg en telefon Roy: hei du jeg tror ikke vi klarer å få til den bakruta di i dag jeg.. jeg blir litt iritert og så stikker jeg bort dit,og til min store forundring,så ser jeg at de ikke har sotet EN eneste rute HELE dagen.. de har kun tatt av dørtrekket på høyre side bak.. men vi inngår en ny avtale om at han skal få gutta til å ta det ferdig i morgen(tirsdag) jeg satte igjenn bilen der klokken 8 i dag.. å klokken 3 ringte jeg dem .. da var de halvferdige da.. jeg tok meg en tur bort å da hadde de sotet bakruta mi,dårlig også.. samt to sideruter bak..de to på venstre døra.. og mens vi snakket,så satte han seg på panseret mitt!!! HVA FAEN??? da sa jeg at det var viktig at jeg fikk igjenn bilen i dag.. han sa at den ble ferdig snart.. og at han skulle ringe meg etterpå.. greit nok.. det tar vel litt tid å få det skikkelig gjort.. så jeg fikk en kamerat til å hente meg.. timene gikk og ingen ringte.. jeg ringte han klokka 8.. da var det bare ei rute igjenn.. ringer deg om en time.. jøss snart ferdig tenkte jeg han ringte aldri opp.. så jeg ringte ,mobilen var avslått... jeg reiste opp dit, Å da hadde han og den utenlandske medarbeideren hans låst verkstedet sitt.. og dratt hjem.. umulig å få tak i han.. Jeg hadde såklart alle nøkler der fordi jeg skulle få igjenn bilen klokken 3.. de har nå brukt to dager og en natt på å sote en bil halvveis.. drar dit i morgen tidlig. blir spennende å høre unnskyldningene hans nå.. og de bør være temmelig gode også.. Vær venlig å fraråd ALLE som vil sote rutene sine å henvende seg til SKANDINAVIA SOLFILM i oslo.. jeg vil ikke at andre skal gå i samme fella.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 tnx mate! hvor i oslo holder dem til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet September 11, 2007 Forfatter Share Skrevet September 11, 2007 jeg husker ikke adressen eller hva det heter der.. men skal nå dit i morgen tidlig.. så skal oppdatere denne tråden da og legge inn adresse . . håper ikke det er flere her som har støtt på de enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FatLaces Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 spent på resultatet jeg post noen bilder når du endelig får igjen bilen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reedline Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 fy faen å dårlig... du skulle meldt jævlene til tv2 hjelper deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 syns oppriktig synd i dæ! Håpe for din del dæm har gjort en bra jobb no da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 dem holder til på østre aker vei 215. kan forøvrig legge til at jeg også sotet bilen min samtidig.. dem fikk gjort ferdig min i løpet av en dag, men de hadde visst holdt på halve natta.. er helt greit resultat, men håper det ikke detter av!! og jeg fikk kun åpnet en dør innenifra etter at dem hadde montert på dørtrekkene igjen, og ingen av dørtrekkene sitter ordentlig nå, og jeg fant et plastikk clips på gulvet som skulle sitte bak dørtrekket på fører siden.. veldig uproffesjonelt.. vil ikke anbefale dem jeg heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet September 12, 2007 Forfatter Share Skrevet September 12, 2007 da fikk jeg faktisk igjenn bilen i dag.. klokken to tror jeg det var.. skulle ha fullt betalt og greier.. resultatet er jeg mindre fornøyd med.. på høyre sidevinduer er det masse bobler og MØKK som ikke er vasket vekk før de satte på solfilmen.. greit nok er noen små striper med luft på to vinduer.. men det er pga skade i vinduet.. men alle boblene og møkka . . HALLO?!?!?!?! skal la det sitte på en uke eller to.. se om noe av det blir borte med tid og varme.. men tviler veldig sterkt.. ender vel med at de ikke vil rette opp etter seg.. noen som har noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 Sol å tid gjør saken bare værre!! om det er veldig små luft bobler,kan du klare å gjøre di nesten usynelig ved å skrape/trykke med en egnet plast skrape,da vil det bli igjen en liten lys ring rundt,men skiten vil for alltid være der!! alle vinduer skal taes ut å skrapes å files før montering!! Det er bare en ting du kan gjøre,å det er å KREVE at di skal gjøre jobben på nytt. Beklager,men det er bare et faktum. ps.gjor dette selv i forrige uke,så vet ka æ snakke om.. jobben tok mæ 12 timer,men resultatet ble upåklagelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TB328i Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 hvor mye betalte du? hadde ikke gitt meg på det ass! krev penger tilbake eller noe. gjelder kjøpsrettloven på sånne ting? hater useriøse folk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 Man bør ikke betale før jobben er gjort. Gjorde du det? Jeg også må si at jeg blir forbannet over kjeltringer og useriøse idioter! Føler at det er mange av dem nåtildags.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet September 12, 2007 Forfatter Share Skrevet September 12, 2007 jeg betalte 5500 etter jobben var gjort.. men så ikke alle de små boblene før jeg kom hjem igjenn.. jeg vil ikke at de skal gjøre jobben igjenn.. for de har ikke peiling der . . kan jeg kreve pengene tilbake da?det blir stygt om de fjerner det igjenn og da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 krev pengene tilbake! så vet jeg om en som gjør det proft for litt mindre penger. da blir du garantert happy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 Jeg fikk sotet mine ruter i luleå i sommer for 4500svkr, ble et meget godt resultat, leverte bilen kl 9 å den var klar til henting kl halv 2 samme dag, da hadde han sotet 9 ruter (Touring) alene, var litt vann på noen av rutene å det sa han gikk bort etter 2til 3 uker, å det gjorde det. kan annbefalle han visst dere vill ha det gjort bra å skal til nord sverige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 Surt. Jeg hadde klikka hadde det vært min bil, har du noen bilder av arbeidet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå