WBROME Skrevet September 11, 2007 Skrevet September 11, 2007 Har tenkt a montere bilalarm , kan de som har gjort d for skrive noen nyttige tips (hva er enklest / rimeligst osv.).Altsa for a si d kort - hva er de forskjellige alternativene ? Pa forhand takk
Sommerfelg Skrevet September 12, 2007 Skrevet September 12, 2007 henger meg på denne, hadde vært kjekt med alarm!
Ron Skrevet September 12, 2007 Skrevet September 12, 2007 73 94 98 50 - Bilradiospesialisten! -eller om du skal montere sjøl,har æ 2 stk å selge. med monterings anvisning
MrBimmer Skrevet September 12, 2007 Skrevet September 12, 2007 Kune godt ha tankt meg alarm på e30 i au =)
Sir Hofstad Skrevet September 16, 2007 Skrevet September 16, 2007 For oss bimmergutta er det vel kjekt med fjernstart osv...
tuniluni Skrevet September 16, 2007 Skrevet September 16, 2007 jeg monterte Defa alarm på min e36, ganske innvikla når man skal koble til det eksisterende original sentrallåsen, må finne riktige ledninger i kabelbundten i bilen. 1 ledning for høyre siden og 1 ledning for venstre og 1 for bagasje om jeg ikke husker feil. også må man huske å fjerne det orig sentrallås releet. Man må klippe over en grønn/svart stor ledning som går fra tenningslåsen, for å Bypasse den gjennom defa uniten for å få startsperre. finne alle riktige ledninger til dørbryterne, panseret og bagasjen, for å få alarm på dem. legge opp antenne, høyfrekvensmikrofon(glassknusalarm), gyro( om bilen blir dytta på), også kan du koble til fjernstart(holde en knapp inne i 3sek) jeg ville ikke hatt denne funksjonen om det var manualgira bil;P koble til elvinduer eller takluke eller motorvarmer(holde den andre knappen inne i 3sek) for å lukke ruter osv. masse valgmuligheter.. Defa er ganske morsom sak når du har endelig montert den etter 1dags arbeide;)
Sir Hofstad Skrevet September 17, 2007 Skrevet September 17, 2007 Er ganske mye enklere måter å koble på...
AC Schnitzer Skrevet September 17, 2007 Skrevet September 17, 2007 Men finnes fortsatt ingen løsning for å få alarmen på den orginale nøkkelen m/sentrallås?
AC Schnitzer Skrevet September 18, 2007 Skrevet September 18, 2007 har nøkkelen som man har når man har sentrallås med remote. kan man bruke de nye foldenøklene på gamle bilene?
Gjest Skrevet September 18, 2007 Skrevet September 18, 2007 de med E46 kan jo bare kontakte meg så monterer jeg orginal BMW alarm på bilen på no time www.bilkupp.com også andre modeller kan taes.
propan Skrevet September 18, 2007 Skrevet September 18, 2007 Til tuniluni. Det er ca 10 ganger lettere og fortere å heller kople alarmen rett til det orginale sentral lås relèet... Men som du sier-defa er en artig sak for oss med biler eldre enn 96mod. Ett hav av finesser og tilleggs ting.
mcfire Skrevet September 18, 2007 Skrevet September 18, 2007 Har defa alarm på min. Med fjernstyring av alarm og sentrallås. Fungerer tippetoppers! Bortsett fra batteriet som må byttes i den fjernstyringen med gjevne mellomrom ^^
opt Skrevet September 18, 2007 Skrevet September 18, 2007 har defa jeg også, med såkalt jekkesensor kosta den 5 lapper ferdig montert. har hatt defa på 3 biler, bestandig funka bra. men som nevnt, batteri MÅ byttes en gang hvert år.
vegard320 Skrevet September 18, 2007 Skrevet September 18, 2007 Til tuniluni.Det er ca 10 ganger lettere og fortere å heller kople alarmen rett til det orginale sentral lås relèet... Men som du sier-defa er en artig sak for oss med biler eldre enn 96mod. Ett hav av finesser og tilleggs ting. Da får du et STORT problem hvis du kommer borti låseknappen på døra mens du kjører.!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå