vegard320 Skrevet September 18, 2007 Skrevet September 18, 2007 Hvis ikke du lager en forigling med et annet relè som ligger inne når bilen går. Men da er kanskje andre løsninger lettere????
AC Schnitzer Skrevet September 19, 2007 Skrevet September 19, 2007 Har defa alarm på min. Med fjernstyring av alarm og sentrallås. Fungerer tippetoppers! Bortsett fra batteriet som må byttes i den fjernstyringen med gjevne mellomrom ^^ Begge deler på orginal nøkkelen eller har du fjernstyringen av alarmen i tillegg?
Sir Hofstad Skrevet September 19, 2007 Skrevet September 19, 2007 Til tuniluni.Det er ca 10 ganger lettere og fortere å heller kople alarmen rett til det orginale sentral lås relèet... Men som du sier-defa er en artig sak for oss med biler eldre enn 96mod. Ett hav av finesser og tilleggs ting. Da får du et STORT problem hvis du kommer borti låseknappen på døra mens du kjører.!!! Bruker ikke å koble opp Defa, men andre litt mer sofistikerte typer... Vil forundre meg om Defa eller andre typer ikke vil registrere at du sitter i bilen med tenning på og motor i gang, hvis du mente at feks bilen skulle stoppe eller noe annet drastisk fordi du uheldigvis skulle komme til å låse døren. Bruker heller ikke å legge inn annet rele eller koble til relemodul i bil, men direkte til ledninger før feks førerdør, sentrallåsreleet vil styres av spenningsimpulser fra alarm styreenhet, dette tilsvarer hva en annen fjernstyring til sentrallåsen utfører. Typen jeg har i min har innebygd "anti-hijack" modus og sørger for å låse bilen automatisk etter at jeg har startet når den får signal fra bremsepedal...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå