-Lasse- Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 Bilder av nye E82 coupe i sølv.. Hva synes folket? http://www.1addicts.com/forums/showthread.php?t=1324 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 Hekken er merkelig. Tror denne blir tøffest i svart og noen råe felger. Slår aldri feil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 denne var faktisk ganske så stilig! liker den bare mer og mer, men lurer bare litt på hvorfor den ikke fås kjøpt i alpinhvit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 Hekken ser ut som en mellomting mellomting mellom coupe og compact. Men ser uansett veldig mye bedre enn den vanlig 1-serien hehe Litt plast, senk og felger så blir dette en rå bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 Stygg fu. Resten er ok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 vet ikke helt hva jeg synes om den bakluka :S men skulle gjerne sett den i blå m-tech med 18" 5eika E92 felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 Likte denne kommentaren jeg who the hell took these pics? Spider-man? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TB328i Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 123d 204hk 400nm M-tech, 18", annen farge hadde vært kongen på haugen! helt til noen dytta deg ned... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-A Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 "Hva er dette? Nye e92 compact?" Den ser grei ut, men det var ikke helt slik jeg hadde sett for meg 1 serie coupè.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toms Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 Ikke min smak. Ligner på Hyundai Coupe fra enkelte vinkler... huff.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 Synnes den er tøff jeg:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 Hekken er merkelig. Enig! Men jeg har trua på denne modellen, må venne seg til og se den i RL før "dommen" gis . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet September 12, 2007 Forfatter Share Skrevet September 12, 2007 Denne med 335 tt motoren sparker sikkert bra i fra! Er jo mye mulig det kommer en m utgave etterhvert også.. Hvem vet Lurer på hvor prisen begynner. Forhåpentligvis er den overkommelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 Likte denne kommentaren jeg who the hell took these pics? Spider-man? +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet September 14, 2007 Share Skrevet September 14, 2007 Er litt usikker på den fronten der. er dette gamle bilder? de har hvertfal kommet med en annen frontfanger. Ligger noen filmer på BMW.no der man kan se. Det er ikke lenge til den første bilen kommer til Norge, men prisene er ikke satt enda!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå