nune Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 ønsker og bytte meg til en bærbar pc hvist noen har en høvelig grei en (ikke mer enn 1,5 år) har en 2 år gammel stasjoner gamer pc, med 17 samsung lcd skjerm. som jeg hovedsaklig vil bytte bort... kan betale imellom vist nødvending. har også pioneer høytallere (gule serien) som er lagt for salg inne på forumet her.. kostet ny 1700 kr har også en SPL sub med kasse og jensen forsterker som opptar unødvendig plass SÅE!!! har noen en bærbar pc? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 har laptop jeg! Har en dell d510 google.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nune Skrevet September 13, 2007 Forfatter Share Skrevet September 13, 2007 PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 14, 2007 Share Skrevet September 14, 2007 sorry den er solgt nå ! trengte raske penger ! så da røk den! men mulig jeg har flere skal skjekke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nune Skrevet September 14, 2007 Forfatter Share Skrevet September 14, 2007 okey Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gisse Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 er det noe ikke du har kim.... det som er så rart e at etter og sett her inne. i 2 timer fater jeg hvor inthe får alt pc bil greiene fra håper derre finder noe bra og byte i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå