Johnny Bravo Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 telefonen i min e46 2000 mod. vil ikke ha mitt tvillingkort fra Chess, men et netcom kontantkort fra Netcom fikser den fint Tvillingkortet fra Chess virker også helt fint når jeg putter det i en annen mobiltelefon?! Hva er problemet? Jeg har vært i kontakt med chess flere ganger og det er ikke der problemet ligger... anyone?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwomar Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 Husker det var en tråd her på forumet om det en gang, prøv å søke............. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet September 12, 2007 Forfatter Share Skrevet September 12, 2007 fant noe, men.. Det jeg forstod var at jeg må skaffe meg et gammelt sim-kort... Der er jo sikkert enklere sagt enn gjort!.. hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kapitalisten Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 Jeg har tvilling fra chess i min biltelefon. Gammel type, som ser ut som ett telefonboks ringekort. :s Funker greit hos meg. Selv om jeg mer enn gjerne skulle hatt en mer moderne tlf da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet September 12, 2007 Forfatter Share Skrevet September 12, 2007 Ja alle nye sim-kort kommer jo i et slikt stort et når de er ny, men det er selve programvaren i kortet som er for ny sikkert.. Jeg får høre om det er mulig å få et av de gamle, noe som er lite trolig, og da er det vel ikke så mye mer å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå