Fliid Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 Rødda litt i diverse deler og fant en pose med 3 stk 500ml bremsevæske. Disse var uåpnet og etter hva jeg kan se (fant kvittering i posen) så handlet jeg dette i 2005. Flaskene er uåpnet og er av typen; Delphi Super, Dot 4. Er det noe i veien for å bruke denne? Forseglingen er som sagt ikke brutt, vært lagret i garasje hele tiden. Holder dette til å bytte væske på hele bremsesystemet mitt? Mest sannynlig ikke, men hvor mye regner man med at går med i denne prosessen? E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 Det holder i massevis, klarer deg med en liter og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 Tror de skal holde seg så lenge de er uåpnet. Det skal holde med 1 liter, er hvertfall det jeg har kjøpt. Skal til med den operasjonen i dag forhåpentlig vis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet September 13, 2007 Forfatter Share Skrevet September 13, 2007 Ok. Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå