Loffen Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 Hei. Har lest noen tråder her på forumet om automatisk kjørelys på E36. Men i stort sett alle trådene er det bare diskutert litt diffust (om jeg får bruke det ordet) rundt det. Ingen som har noen konkrete svar på hva som må gjøres og hvilke deler som må kjøpes. Saken er at min tyskimporterte 92-modell ikke har automatisk kjørelys, og jeg glemmer støtt og stadig å skru på kjørelysene. Noen som kan gi meg et konkret svar på hva jeg trenger av deler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 er vel bare et rele som du treng! ring bmw fårhandler så får du svar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loffen Skrevet September 12, 2007 Forfatter Share Skrevet September 12, 2007 Har snakket med en BMW-forhandler. Han sa 750 kr for en brytersats. Er det virkelig så dyrt? Virket ikke som han helt hadde greie på det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tam Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 Det skal finnes et ferdig sett med releer osv hos Bosch som er beregnet til E36. Hør med en Bosch forhandler men det koster opp mot 800kr etter det jeg har hørt mens BMW sitt opplegg skal koster ca 3ganger så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loffen Skrevet September 13, 2007 Forfatter Share Skrevet September 13, 2007 Hmm. Er dette noe man kan plukke ut av bil hos høggern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 er ikke bare importbiler som ikke har automatisk kjørelys. jeg hadde en 97 e36 som ikke hadde det. vær obs på det hvis du skal "plukke" hos hugger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå