beemerfredrik Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 Har kjøpt meg en -89 316 E30, og når jeg kjøpte den lakk det bensin bak, fan så ut hvor det var ved å skru opp lokka under baksetet, det var et metallrør som hadde rusta istykker. Så jeg kappet røret ved toppen av tanken, og når det begynte å gå rett under bilen, og bytta da ut dette med en bensinslange kjøpt på et verksted. men når jeg da skulle starte bilen, så lakk all bensinen ut igjennom en svart sylinder-formet sak under panseret. Det går to små slanger inn i denne på toppen, men den er hul under, og et lite rundt filter holdes fast med 4 klemmer el. lignende. Den svarte boksen sitter på venstre side, rett foran sikringsboksen. Har ikke funnet ut hva den er enda, men håper på no hjelp. Hadde vært kjempefint. Når jeg vrir om tenninga, og motoren vil starte, begynner bensina å renne ut gjennom det filteret. Noen som vet hva den greia er, hva den gjør, og evt. hva jeg kan ha gjort/gjør feil? Alle svar tas imot med stor takk, og er forhåpentligvis til stor hjelp! Mvh Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Towwy Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 Du har ikke bytta om på trykk og retur slangene på tanken? Eller har du ikke vært av med de kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerfredrik Skrevet September 13, 2007 Forfatter Share Skrevet September 13, 2007 Sannsynligheten er liten, vi bytta bare den metallslangen mellom lokkene under baksetet. Skal sjekke det etterpå, og prøve og bytte om de vi har satt på, og se om det går da. Var en kar som lurte på om det kanskje var gummislangen som ikke tålte trykket, siden det er metallslange der. Men ikke vet jeg. Skal bytte om på de etterpå, og se om det hjelper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 Skjønte ikke en forbanna dritt jeg! Kan du venligst komme med bildet å gjerne noen piler å enda fler bilder så det er mulig å skjønne hva du prater om siden du referer til diverse utstyr som "dingser " å "bomser" så blir jeg meget forvirret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerfredrik Skrevet September 13, 2007 Forfatter Share Skrevet September 13, 2007 Jeg fant ut hovedproblemet. Det var innsprut-slangen og returslangen som var plassert feil. Har nå sjekket, og det er bensin på trykk inn til motoren. lekkasjer er borte. Helt fantastisk:P MEN, nå starter den ikke igjen. bensinen kommer fram til motoren, men når jeg vrir om tenninga så bare prøver og prøver den å tenne, men skjer ikke noe. Går utifra at det bare er pluggene som er slitne, så skal sjekke gnist etc. i morgen, og evt. bytte plugger. Går det ikke da, så selger jeg hele dritten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå