majuz Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 Hei Har en Bmw 520 E34 90mod 12ventilers m20b20 motor. Også lurte jeg på om jeg uten problemer kunne sette i en girkasse fra 24 ventilers motoren.. Eller, lurte og lurte.. Det er en 24 ventilers som står i bilen nå, men det er noe som er "litt" på jordet.. Hopper ut av gir når den står i 1,3 og 5.. Får den ikke i 2 med mindre den står stille.. 4 er giret som fungerer best.. har lest noe om vinkel, men hvordan fikse dette? Jeg er ikke den her i verden som har mest peil på bil.. Men har planer om og kjøpe ny girkasse, fordi den som står i nå får jeg 3700 for hvis jeg leverer den tilbake snarest.. Grunnet noe garantigreier.. Og han som skulle ordne byttet og hadde en ekstra girkasse som jeg kunne kjøpe billig har forduftet... Såå, i bunn og grunn lurer jeg bare på om girkassa fra 24ventilers motoren passer til 12 ventilersmotoren uten store modifikasjoner.. Beklager hvis alt dette ble litt surrete.. Men er litt i bakrus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mekotrygd Skrevet September 14, 2007 Share Skrevet September 14, 2007 det er forskjellige gir kasser på m50b20 motorene også, du må lese av nummeret på girkassen til bmw, så kan de fortelle om de passer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet September 14, 2007 Forfatter Share Skrevet September 14, 2007 Det var da som F*** Du spøker? Gjelder dette girkassene til m20b20 motoren også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet September 18, 2007 Forfatter Share Skrevet September 18, 2007 bump Trenger svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå