Cato84 Skrevet September 13, 2007 Skrevet September 13, 2007 Noen som kan forklare litt mer hvordan disse fungerer? Altså, fyller man på vann så er alt greit? Må vann inn med nye vannledninger, vanntank, vannpumpe og liten radiotor?
turn-in Skrevet September 13, 2007 Skrevet September 13, 2007 Internett er din venn http://en.wikipedia.org/wiki/Intercooler
Cato84 Skrevet September 13, 2007 Forfatter Skrevet September 13, 2007 Takker:) Vurderer en vannkjølt cooler istedenfor en standard en hvis jeg skal bygge turbo på bmwn, da jeg ikke vil fjerne AC radiatoren.
Cato84 Skrevet September 13, 2007 Forfatter Skrevet September 13, 2007 Noen som vet hvor man får kjøpt vannkjølt IC?
SSM Skrevet September 13, 2007 Skrevet September 13, 2007 Det enkleste i ditt tilfelle er vel å kjøpe selv. Det er MYE mer styr med vannkjølt IC enn luftkjølt. Du må har radiator til vannkjølt IC og bare så du vet det, med vannpumpe og hele greia.
Cato84 Skrevet September 14, 2007 Forfatter Skrevet September 14, 2007 hadde planer om å kjøpe selv ja. Hvem andre skal isåfall handle det? Pappa? tviler på at han gidder noe sånn ombygging på x5'n..:P Har funnet alt av pumper, kjølere, radiatorer, vanntank og lignende;) Men er ikke garantert at det blir noe turbo på bmwn da jeg fortsatt har en annen bil som går temmelig greit..
SSM Skrevet September 14, 2007 Skrevet September 14, 2007 Mente jo selfølgelig å lage selv, ikke kjøpe hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå