jensemann23 Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 Hei. Når jeg resetter oljeskift indikatoren med carsoft finner jeg bare èn funksjon i carsoft til dette: Blir serviceintervallen også resatt samtidig da eller?? Fant liksom ikke en egen funksjon til å kun resette oljeskift.. Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet September 14, 2007 Forfatter Share Skrevet September 14, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
efjeldse Skrevet September 14, 2007 Share Skrevet September 14, 2007 hva med det valget under der da? får du ikke noen alternativer om du velger det? Du kan jo resette oljeservice med en binders også da, det enkle er ofte det beste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet September 14, 2007 Forfatter Share Skrevet September 14, 2007 det andre valget funker ikke for min bil, kommer opp en masse tull.. Men hvis man resetter med binders, resetter man da ettersyns-intervallen også?? Eller bare olje? eller er det 2 forskjellige piner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWindividual Skrevet September 14, 2007 Share Skrevet September 14, 2007 Man kan også resete med teningsnøkel og tripteller..bare olje service eller inspeksjonsservice.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWindividual Skrevet September 14, 2007 Share Skrevet September 14, 2007 kan sende dere per e-post pdf fil med beskrivelse av flere muligheter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet September 14, 2007 Share Skrevet September 14, 2007 hvis d er e36 d er snakk om så tar du prøvelampe på pinn 7 å til jord sett på tendingen så fårsvinner servise lampen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå