skillbill Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 Siden de fleste av oss her inne er/har vært hardbarkede bimmer-fans, så er det sikkert flere som lurer på det samme: Er det noen av dere som vet om PC-spill der man kan kjøre på Nürburgring? Og helst med grombilen E46 M3 GTR Jeg vet det finnes til ps2, xbox, etc, men har nettopp investert ganske mange kroner i en splitter ny Toshiba Qosmio G30! Så hvis jeg skal få oppfylt spilledrømmen min, så må det nok bli på denne maskinen! Håper på svar! Rå bane og rå bil! Anyone? Mvh. skillbill / Thomas Halvorsen Moderatoredit: Spørsmål om spill kan evt tas i tulletråden. R Andersen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 http://gamer.no/nyhet/pc/last_ned_grati ... ator/43091 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 GTR 2 TROR jeg har den, sjekk det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 GTR 2 er jo elendig da:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg