Mr.Dan Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 Dokka Gatebilklubb arrangerer treff på Vinjarmoen på Dokka, nå på lørdag (15sept) Er noen av dem som sitter i Gatebil.no som skal dit også. De kommer med en av Taxiene.. Mere info her: http://www.gatebil.no/forum/viewtopic.php?p=90531#90531 Noen av dere her inne som skal ta turen til Dokka eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Dan Skrevet September 14, 2007 Forfatter Share Skrevet September 14, 2007 Ingen som skal dit?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 14, 2007 Share Skrevet September 14, 2007 Jeg og 336mik m.fl skal oppover.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet September 14, 2007 Share Skrevet September 14, 2007 Som oddis sier,så skal jeg dit.Eller det er ihvertfall meninga,så får vi se i morra tidlig.Får krysse fingra for at jeg får prøvd e30 litt igjen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Dan Skrevet September 15, 2007 Forfatter Share Skrevet September 15, 2007 Det var verdt og ta turen til Dokka i dag Sinnsykt mye bra bilkjøring der. Så dette var knall. Fornøyd med dagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå