djmss Skrevet September 13, 2007 Skrevet September 13, 2007 Kjøpte nyrlig en 316 2000 mod. men har merket etter hvert hær at turtalet går opp og ned på tomgang i kryss å lignende, rister i bilen også grunnet lavt turtal sikkert. noen som ved hva det kan forårsake?
Johnny Bravo Skrevet September 14, 2007 Skrevet September 14, 2007 er det mens den er kald? når bilen min er kald og går på tomgang så detter turtallet ned av og til for så å komme opp på rett nivå igjen... jeg har forstått at dette har noe med en litt dårlig patent på vanosen...
Sommerfelg Skrevet September 14, 2007 Skrevet September 14, 2007 sånn er min å når den er kald, men d gir seg når den blir varm. gir det seg når den er varm da? er vist ganske vanlig
IvarT Skrevet September 14, 2007 Skrevet September 14, 2007 er det mens den er kald? når bilen min er kald og går på tomgang så detter turtallet ned av og til for så å komme opp på rett nivå igjen...jeg har forstått at dette har noe med en litt dårlig patent på vanosen... Dette er er kjent Vanos problem som BMW sliter med å akseptere, ref link. http://bimmer.roadfly.com/bmw/forums/e39/7494631-1.html
djmss Skrevet September 14, 2007 Forfatter Skrevet September 14, 2007 Ser ut til å vere vanos prob. men er det ingen murlihet å få fikset dette? takker for svar
mrbrew Skrevet September 16, 2007 Skrevet September 16, 2007 har også dette problemet...men det komme like ofte når den er varm.
Tobiassen Skrevet September 28, 2007 Skrevet September 28, 2007 har samme problemet på min 318 e46. fant ut at det måtte være en vakum lekasje. startet motoren sprayet litt startgass rundtom, fant fort ut hvor det lakk. skiftet slangen som lakk, å bilen maler som en katt igjen
Bonden Skrevet September 28, 2007 Skrevet September 28, 2007 Det kan nok være slangen i bakkant av toppdekselet ,eller ventilen på innsuget den slangen går inn på.Ikke vanos på disse motorene M43.
Tobiassen Skrevet September 29, 2007 Skrevet September 29, 2007 Det kan nok være slangen i bakkant av toppdekselet ,eller ventilen på innsuget den slangen går inn på.Ikke vanos på disse motorene M43 Stemmer! var en slange i bakkant av toppdekselet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå