///Thomas Skrevet September 13, 2007 Skrevet September 13, 2007 Har skaffet meg en E30 som er utstyrt med en m50b25 med vanos.... Men litt av morroa blir ødelagt når jeg f.eks. clutch'er den ut på andre, og trør gassen i bånn, så når den nærmer seg turtallsperra så dabber den plutselig av. Men når den detter ned til ca. 4000, kommer den seg igjen... Har bytta bensinfilter, uten at det hjalp nevneverdig. Men føler nok kanskje at den får for lite bensin ved maks pådrag... Noen som kan forklare bensinsystemet, og hvordan det styres???? Hadde hjulpet med feilsøkingen.... Ellers noen andre gode forslag?? Haster litt da det er banekjøring til lørdag
Stian Børresen Skrevet September 13, 2007 Skrevet September 13, 2007 har akkurat samme problemet..den vil liksom ikke det lille ekstra=\ ville jo tro at den skulle klare å burne hele 2giret uten store problemer..
///Thomas Skrevet September 14, 2007 Forfatter Skrevet September 14, 2007 har akkurat samme problemet..den vil liksom ikke det lille ekstra=\ ville jo tro at den skulle klare å burne hele 2giret uten store problemer.. Hehe, la seg ut på fjerde gir faktisk (Esab + regn). men er jo lav utveksling på den 320 klokka jeg har på. Hmmm.... kan det være noen sammenheng med ombyggingen til E30'n da kanskje, at det blir noe kødd med bensintilførselen....??? Mulig at bensinfilteret demper trykket for mye eller noe annet... Vet du forskjellen på benisntilførslelen på en e30 med 24v kontra e36 med 24???
///Thomas Skrevet September 14, 2007 Forfatter Skrevet September 14, 2007 Noen andre som har peiling på hva dette kan være??? Kan det være skadelig å kjøre med???
Ballder Skrevet September 14, 2007 Skrevet September 14, 2007 Koble fra lmm for og se om den forandrer seg da.. Bytt pumpe..?
Bimmerlars Skrevet September 14, 2007 Skrevet September 14, 2007 har akkurat samme problemet..den vil liksom ikke det lille ekstra=\ ville jo tro at den skulle klare å burne hele 2giret uten store problemer.. Hehe, la seg ut på fjerde gir faktisk (Esab + regn). men er jo lav utveksling på den 320 klokka jeg har på. Det gjør min småtrimma 318 å Hehe Drar den friskt og ordentlig til sperra når du ikke har spinn på hjula, men bare drar på?
Stian Børresen Skrevet September 14, 2007 Skrevet September 14, 2007 Låner tråden din litt jeg:) Min drar ikke noe fort opp til sperra, det virker som om det er noe som ligger å sperrer rett å slett.. mulig det kan være tett bensinfilter, eller dårlig tilførsel av pumpa.
///Thomas Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2007 Koble fra lmm for og se om den forandrer seg da..Bytt pumpe..? Ikke noe særlig forskjell når jeg kobler fra lmm, men biler dauer neste når jeg tar på stikket igjen (men er vel normalt det??). Bensinpumpa er just bytta!
JoCCe Skrevet Oktober 9, 2007 Skrevet Oktober 9, 2007 Ja det tror jeg er normalt, min var værtfall sånn at den hørtes ut som skulle stoppe når LMM ble kobla til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå