Hopen Skrevet September 14, 2007 Share Skrevet September 14, 2007 Heisann! Lurer på hvor jeg kan få kjøpt streamer til frontruta på bmw'n? Helst en som det står BMW Motorsport på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 14, 2007 Share Skrevet September 14, 2007 På de steder de lager klistremerker/reklameskilt o.l. .. Men, det er finest uten noe i frontruta. Dessuten er det ikke lov å ha noe der heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet September 14, 2007 Share Skrevet September 14, 2007 hm trodde det var lov med streamer opptil 7cm eller noe sånt. en volvokar jeg kjenner hadde en på 19cm på en 240 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 14, 2007 Share Skrevet September 14, 2007 Såvidt jeg vet så er alt i frontruta ulovlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 14, 2007 Share Skrevet September 14, 2007 Stemmer er ikke lov ha noe i ruta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 det eneste som er lov er den grønne solskjermingskanten øverst. men den er vel ikke lov å ettermontere eller i ha i andre farger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje320d Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 Jeg har streamer på min E34.. 30 cm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 skulle hatt en slik jeg og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 Ser jo vanvittig harry ut da, men det finnes flere reklame bedrifter rundt om som sikkert kan ordne noe for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 Vi tar 350,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje320d Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 Kjøpte mine på dekor cut i trondheim for 150,-.. (forran og bak) www.stickers.dk selger veldig rimelig.. 50,- pr stk tror jeg. Og gratis frakt om du handler for over 500.. Frakten var uansett veldig liten sist jeg bestilte derfra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet September 16, 2007 Forfatter Share Skrevet September 16, 2007 bestillte på stickers.dk. Var veldig rimelig egentli, 51kr:P Tror ikke det er så mange som vryr seg om du har det, mange kompiser som har hatt streamer lenge uten og bli stoppa... Om det er fint elr ikke er vel en smaks sak:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå