kazynor Skrevet September 14, 2007 Share Skrevet September 14, 2007 heisen på førersiden virker ikke helt som den skal. når du trykker inn brytern, hever/senker viduet seg bare 5-10 cm. jeg må da trykke inn knappen igjen, igjen og igjen for å få vinduet helt opp/ned. noen som har erfaring med dette, eventuelt sitter med delene jeg trenger? tror det kan være noe galt med hjernen til motoren, eller motoren selv. hjelp tas imodt med takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet September 14, 2007 Share Skrevet September 14, 2007 regner med det er en e36 d er snakk om?? er lurt å skrive kordan bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet September 14, 2007 Forfatter Share Skrevet September 14, 2007 det står i profilen min og ja, det er en E36 320 fra -91. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet September 15, 2007 Forfatter Share Skrevet September 15, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet September 17, 2007 Forfatter Share Skrevet September 17, 2007 bump bumpedi bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå