MrJohnsen Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 Hei! Jeg har montert uorginale m3-speil på min 320i Coupe 94mod, men sliter litt med å koble på varme og justering.. Noen som har et koblingskjema eller vet åssen farge som skal på hva? Det er altså forskjellige farger på ledningene fra bilen, og de fra speilene. De som sitter i kontakten er de som kommer fra bilen. På forhånd takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 Mange ledn kommer fra bilen? Sikker på det et varme i speilene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrJohnsen Skrevet September 15, 2007 Forfatter Share Skrevet September 15, 2007 4 ledninger fra bilen, og 4 fra speilet. De 4 fra bilen er å ses i kontakten på bildet. Brun , blå og svart, blå og hvit, svart. Det skal være varme ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrJohnsen Skrevet September 16, 2007 Forfatter Share Skrevet September 16, 2007 Ingen tips å få... ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 Du får ikke åpnet speilet å sett hva som hører til hva da? Kanskje dumt svar, men eneste jeg har.. Ellers kan du jo gå løs med multimeter og målet motstand. Skal være mulig å måle motstand over varmeelementet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå