montrealblue Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 Jeg kjøpte meg nytt batteri hær om dagen, også var polene omvendt på det nye. Isvimet der jeg gikk presterte jeg å koble på feil. dynamoen gikk til helvete, men den har jeg byttet. Men bilen tenner ikke, hva annet kan ha røket i smellen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 høres ut som om hjernen ikke har likt koblinga di.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 Dårlig triks å koble batteri feil veien. mye som kan grilles da gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet September 15, 2007 Forfatter Share Skrevet September 15, 2007 har prøvd ny hjerne også, alt fungerer men tenner ikke:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 Var en tulling!, som skulle skru fast batterikabelen fast på batteriet.. Jeg tenkte sekunder før, "bare han ikke mister fastnøkkelen nå" - så skjedde det faen meg! Han klarte å prestere med å miste fastnøkkelen, slik at den klistra seg inntil på begge polene.. Slo fastnøkkelen av igjen, det så ut til at det gikk bra. INgen merkbare ting hittil.. Noe som kan/kunne ha skjedd verre? Noen ting som kan ha blitt ødelagt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 Var en tulling!, som skulle skru fast batterikabelen fast på batteriet.. Jeg tenkte sekunder før, "bare han ikke mister fastnøkkelen nå" - så skjedde det faen meg! Han klarte å prestere med å miste fastnøkkelen, slik at den klistra seg inntil på begge polene.. Slo fastnøkkelen av igjen, det så ut til at det gikk bra. INgen merkbare ting hittil.. Noe som kan/kunne ha skjedd verre? Noen ting som kan ha blitt ødelagt? Hvis det la seg over polene så er det bare batteriet som blir kortslutta. strømmen tar den letteste veien til jord, i dette tilfellet så er det over fastnøkkelen og rett til minus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 Jeg kjøpte meg nytt batteri hær om dagen, også var polene omvendt på det nye. Isvimet der jeg gikk presterte jeg å koble på feil. dynamoen gikk til helvete, men den har jeg byttet. Men bilen tenner ikke, hva annet kan ha røket i smellen?? Du gjør nok ikke denne feilen igjen Søk på hovedkomponenter som har med tenning å gjøre, sum mellom alt tenkelig av kabler som hører til motorstyringen, skjekk øvrige hovedkomponenter (følere særdeles). Det er din eneste mulighet til å finne ut hva feilen(e) er fra hva jeg kan se hittil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 Var en tulling!, som skulle skru fast batterikabelen fast på batteriet.. Jeg tenkte sekunder før, "bare han ikke mister fastnøkkelen nå" - så skjedde det faen meg! Han klarte å prestere med å miste fastnøkkelen, slik at den klistra seg inntil på begge polene.. Slo fastnøkkelen av igjen, det så ut til at det gikk bra. INgen merkbare ting hittil.. Noe som kan/kunne ha skjedd verre? Noen ting som kan ha blitt ødelagt? Hvis det la seg over polene så er det bare batteriet som blir kortslutta. strømmen tar den letteste veien til jord, i dette tilfellet så er det over fastnøkkelen og rett til minus. Ah, det var betryggende å høre Batteriet har nå like mye strøm som det hadde før det skjedde så.. Er noen uker siden nå så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 Var en tulling!, som skulle skru fast batterikabelen fast på batteriet.. Jeg tenkte sekunder før, "bare han ikke mister fastnøkkelen nå" - så skjedde det faen meg! Han klarte å prestere med å miste fastnøkkelen, slik at den klistra seg inntil på begge polene.. Slo fastnøkkelen av igjen, det så ut til at det gikk bra. INgen merkbare ting hittil.. Noe som kan/kunne ha skjedd verre? Noen ting som kan ha blitt ødelagt? Hvis det la seg over polene så er det bare batteriet som blir kortslutta. strømmen tar den letteste veien til jord, i dette tilfellet så er det over fastnøkkelen og rett til minus. Ah, det var betryggende å høre Batteriet har nå like mye strøm som det hadde før det skjedde så.. Er noen uker siden nå så.. Så fremt du er under 80 år (det går jeg utifra) så hadde du merka det over så lang tid hehe Eidt; Skriveleif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 Uff den er kjip! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet September 15, 2007 Forfatter Share Skrevet September 15, 2007 Ja gjør ikke det flere ganger!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentan-racing.com Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 har ikke vurdert om coilene dine kan være toast da? dette er jo høyspents coiler og vil tro at en feil på + og - vil kunne steke dem.. da dem sikkert vil få full strøm og troli brenne? bare en tanke.. eventuelt så har du hjernen men den sier du er hel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå