Rogern Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 hvor i all verden selger de parafinvarmere? lånte tidligere en "rakett" som gikk på parafin og kunne tenkt meg en sånn til vintern da skruing i varmekjeldress suger... noen som har tips på oljefyrte byggtørk o.l? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850i Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 hehe.. Mere interessert i å vite hva jeg skal gjøre for å holde "babyen" i rette formen til våren jeg Er det virkelig nødvendig å sette den på bukker?? Er du samme e30-Roger'n som var maskinist på E-M for 3-4 år siden forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet September 16, 2007 Forfatter Share Skrevet September 16, 2007 Jepp d er meg. da må du være V..... som var styrmann? cruiser du rundt i 850 nå!!! bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850i Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 Nope, var matros helt på slutten jeg.. Ikke fått kreka meg til å ta bilder enda, men skal montere Breyton-front og m-leppa bak (mellom eksosrørene) iløpet av uka regner jeg med.. Må vel få tatt litt bilder da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå