Gå til innhold

BMW 320 COUPE nå 2 linker med bilder

bmwmartin
 Share

Anbefalte innlegg

Ser du liker capslook. Burde skru den av ja... Prisen på disse ligger vel på 50-60, og det man legger i styling får man aldri igjen. Men med det interiøret og hvis bilen ellers er bra kan du kanskje få nærmere 80 hvis lakken er bra.

Legg gjerne inn flere bilder, og da med litt bedre oppløsning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:vist du kan skaffe det innteriøret til den prisen,så kan du godt skaffe meg et par av di,mr vader skinn carbon mkonsol list til 8000 kr:) da kjøp eg det vertfal... Ja vet at bildene er dorli,ska få tat noen nye,men i dag er det reina da står bilen min fint inne så blir nok ikkje nye bilder før solen kommer frem en dag:)men nok om dette,dere som er inntresert i bilen kan jo hel skrive da:)eg vet at bilen er vert mer så får eg ikkje mer har bilen det veldi bra her hos meg så:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager det med store bokstaver dere....

sjek nå hva som er snit pris og km på en 320 1994 mod på finn,den lå på ca 80 200 kr og 204 000 km.Uansett bilens udsene er dette snitte,eg vil si denne bilen er et bedre eksemplar en ein vanli 320... men det for kjøpere vurdere selv,mener eg...,men nok om det da..mi her inne blir ikkje eni her om noe pris vertfal... så for mi se om den blir solg eller ikkje.så ingen vits og lagen en hau med avsnitt om det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...