bmwmartin Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1633271 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... t=5#bilder DENNE BILEN ER NÅ FOR SALG FLERE BILDER KAN ORNES BILEN SELGES TIL FORDEL FOR NYERE BIL MED STØRE MOTOR VET IKKJE HELT HVA EG KAN TA FOR BILEN MEN DEN ER BETYDLI PÅKOSTET I FORHOLD TIL EN VANLI 320 COUPE SÅ LIT ER DEN VERT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 Ser du liker capslook. Burde skru den av ja... Prisen på disse ligger vel på 50-60, og det man legger i styling får man aldri igjen. Men med det interiøret og hvis bilen ellers er bra kan du kanskje få nærmere 80 hvis lakken er bra. Legg gjerne inn flere bilder, og da med litt bedre oppløsning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmartin Skrevet September 16, 2007 Forfatter Share Skrevet September 16, 2007 Bilen bli garantert ikkje solgt for 50-60,det er vertfal sikert.ska like og se deg finne en bil som ser ud som denne til 60 000 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1616972 Putt på en vinge, en lepp og en tur til sverige og kjøp vader-seter til 8000. Men mente at bilen din er verdt 50-60 + styling og interiør, altså nærmere 80. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 ta flere, bedre bilder av bilen, og hvertfall interiør. Er blandt annet det som er med på å heve prisen din. Og by the way, caps lock er hat blandt de fleste! -inkl meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmartin Skrevet September 16, 2007 Forfatter Share Skrevet September 16, 2007 Hei:vist du kan skaffe det innteriøret til den prisen,så kan du godt skaffe meg et par av di,mr vader skinn carbon mkonsol list til 8000 kr:) da kjøp eg det vertfal... Ja vet at bildene er dorli,ska få tat noen nye,men i dag er det reina da står bilen min fint inne så blir nok ikkje nye bilder før solen kommer frem en dag:)men nok om dette,dere som er inntresert i bilen kan jo hel skrive da:)eg vet at bilen er vert mer så får eg ikkje mer har bilen det veldi bra her hos meg så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 Så fin ut denne:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmartin Skrevet September 16, 2007 Forfatter Share Skrevet September 16, 2007 takker for det Dreg nå ner hvor bilen står tar med kamra,så ska eg se om eg ikkje kan få tat noen bedre bilder forde om bilen står inne,kan vertfal få noen av innteriøret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_Isak Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 En 13 år gammel 320 blir ikke noe annet enn en 13 år gammel 320 uansett hva du putter på av plast og interiør. Siden du "spør" hva du kan forlange, og ler av 60k, tror jeg bare du skal belage deg på å beholde bilen selv... Kanskje 70k maks hvis du treffer rette kjøperen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 Hei, bmwmartin! Velkommen til Bimmers! Jeg vil anbefale deg å lese gjennom reglene for forumet. Vi er ikke så glad i hverken store bokstaver, dialekt eller sms-språk. Lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmartin Skrevet September 16, 2007 Forfatter Share Skrevet September 16, 2007 Beklager det med store bokstaver dere.... sjek nå hva som er snit pris og km på en 320 1994 mod på finn,den lå på ca 80 200 kr og 204 000 km.Uansett bilens udsene er dette snitte,eg vil si denne bilen er et bedre eksemplar en ein vanli 320... men det for kjøpere vurdere selv,mener eg...,men nok om det da..mi her inne blir ikkje eni her om noe pris vertfal... så for mi se om den blir solg eller ikkje.så ingen vits og lagen en hau med avsnitt om det.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmartin Skrevet September 16, 2007 Forfatter Share Skrevet September 16, 2007 sjek pris på denne bile da....dere som klager så på prisen... http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... te=default takker for at eg ble ønsket velkommen av en her(desvere husker ikkje navnet dit) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 er vader interøre originalt i denne? så bare på det ene bildet at det ikke var skinn dørtrekk i den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmartin Skrevet September 16, 2007 Forfatter Share Skrevet September 16, 2007 Hei:di er ikkje orginale nei... ble kjøpt av tilier eier fra en m3 vrag så vit eg vet,men trekka på sidene var ikkje hele.som du kansje ser på noen bilder er det m striper også bak i seteryggen det er det få som har?har ikkje sett det ofte vertfal eg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyrus^^ Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 Mulig å oppdrive noen bilder av bilen i litt bedre lysforhold? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg