irmscher Skrevet September 16, 2007 Skrevet September 16, 2007 har fått en syk el feil på biln... tenningslampa står på, nerlysan står på å varmeapparate står på uten at nøkkeln står i tenninga... men hvis jeg tar ut sikring 21 blir denne feilen borte....? noen andre som har vært borti samme feil?
bmwhans Skrevet September 16, 2007 Skrevet September 16, 2007 hehe hørtes ut som noe dritt.. jeg har hatt det på en bil jeg å. jordebil. bilen gikk selv om jeg tok ut nøkkelen. ble det sånn plutselig eller?
irmscher Skrevet September 17, 2007 Forfatter Skrevet September 17, 2007 hehe hørtes ut som noe dritt.. jeg har hatt det på en bil jeg å. jordebil. bilen gikk selv om jeg tok ut nøkkelen. ble det sånn plutselig eller? blei så over natta, kom ut på mårran va d fritt før strøm.... fikk en kompis te å komme me hjelpestart,(heldivis dagen før examen å i ikke dagen) d kom å gikk om d ville, men nu står den på heile tia. står på te æ tar ut sikring 21, eller tar av batt poln....
irmscher Skrevet September 17, 2007 Forfatter Skrevet September 17, 2007 ingen som har vært borti dettan?
Rotty Skrevet September 17, 2007 Skrevet September 17, 2007 Hva om tenningslåsen er defekt kansje den ikke fungerer rett eller noen ledninger som gnisser. sjekka relet om det klikker og ikke har låst seg?
Fliid Skrevet September 17, 2007 Skrevet September 17, 2007 Jeg har likedan tips som Rotty. Høres ut som tenningslåsen din er defekt http://nettbutikk.gsbildeler.no/bilder/11505.gif
Mikke1981 Skrevet September 17, 2007 Skrevet September 17, 2007 Ja dette må være kjedelig for håpe du finner ut av det da. .
irmscher Skrevet September 17, 2007 Forfatter Skrevet September 17, 2007 Hva om tenningslåsen er defekt kansje den ikke fungerer rett eller noen ledninger som gnisser. sjekka relet om det klikker og ikke har låst seg? nope. e ikke tenningslåsen, kan koble fra alt som går opp i rattstammen,men ikke nå forskjell... har oxo prøvd å ta ut alle rele æ veit om + alle sikringen, men bare når æ tar ut sikring 21 bli feiln borte... men etter boka går den te cupelys, instrumentpanel (ja har kobla fra instrumente åsså men d hjalp ikke) å test drittn i take, men ingenting hjalp... korsn rele e d du tenke på? har dradd ut 3 unner rattstammen, ett bak instrumente (oppå hjern) alle i sikringsboksn + di to unner egen kappe i motorromme.... d som står på e varmeapparate,nerlys,oljelampa....
ragge Skrevet September 18, 2007 Skrevet September 18, 2007 hva med å se hva den sikringa dekker, så har du jo ett godt utgangspunkt. Om det går bra når du tar den ut, kan du jo kanskje feilsøke på div som blir drevet av den sikringa.
irmscher Skrevet September 18, 2007 Forfatter Skrevet September 18, 2007 hva med å se hva den sikringa dekker, så har du jo ett godt utgangspunkt. Om det går bra når du tar den ut, kan du jo kanskje feilsøke på div som blir drevet av den sikringa. etter boka skal denne sikringa gå til cupelys, instrumentpanel å testpanel... har kobla fra både instrument å testpanel, men feiln var dær fortsatt...
irmscher Skrevet September 18, 2007 Forfatter Skrevet September 18, 2007 ingen som veit ka d kan være?
irmscher Skrevet September 19, 2007 Forfatter Skrevet September 19, 2007 overaska over kor lite kunskap som e i sving hær i forhold te andre forum...
Fliid Skrevet September 19, 2007 Skrevet September 19, 2007 Så bruk ett annet forum. Hør på BMWccn sitt fora, kanskje det er mer hjelp å få der eller ring BMW å hør med de. Livet er fult av løsninger, lønner seg bare å engasjere seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå