-oddi- Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 Hallo,fikk litt lyst til og bestille meg slike angel eyes ringer til min 318i e36 fra mobilsentrum . Noen som vet om de fungerer bra,og om de er veldig enkle å montere? . Står at de skal være enkle å montere,men så er ikke jeg så veldig flink med det elektriske på biler . Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 Mener disse ringen er såkalte DDE ringer. Disse lyser svakt og vises ikke på dagtid. Anbefaler å kjøpe CCFL ringer på www.ebay.com istedet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-oddi- Skrevet September 16, 2007 Forfatter Share Skrevet September 16, 2007 Ok,men er det trygt å kjøpe via e-bay da?. Har aldri gjort det før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 Kan også anbefale predator chromium ringer fra www.umnitza.com Her er et par bilder av min med predator chromium ringer (+ xenon da) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 Er disse vanskelig å montere HappyHenke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 Er disse vanskelig å montere HappyHenke? fikk de ferdig montert (kjøpte nye lykter sammen med angel eysene) så jeg vet ikke helt hvordan monterings jobben er. Men tror ikke det skal by på så store utfordringer, finner vel guider på montering på internett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 Ble jo pent med di ringene som var på den bilen der da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå