John H Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 Selger en 92' mod 520i med 286km på telleren. Motor funker veldig bra, bruker veldig lite olje og tikker ikke. Ble eu godkjent for rett under 1 år siden, ble da veldi påkostet. Blandt annet nye dempere rundt hele bilen og apex senkefjører 40mm. Setene framme er slitte som vanligt på disse bilene, men helt nytt setetrekk blir satt på før salg. Det står 17" motorsport kopi felger med nesten nye dekk. Ellers er det cd spiller og 6*9 i hattehylla. Det som bør gjøres med bilen er å sveise litt rust på ene kanalen. Bytte en kule ettersom det dunker litt Selges kr 16000 uten felgene Selges kr 20000 Eller 30000 inkl registrering med turbo!!! Ring eller sms på 97117855 Ellers er jeg ofte her inne på forumet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet September 17, 2007 Forfatter Share Skrevet September 17, 2007 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet September 17, 2007 Forfatter Share Skrevet September 17, 2007 Kan muligens få med en m50b25 motor, som er klar til overhaling. Blokka er syrevasket og lakket sølv og veiven er satt i med nye lagrer. Ser meget bra ut! Det følger med nye lagrer til stemplene og et stempelringsett. Må altså ha komplett pakningsett og 5 stempelringsett for å bli komplett.. Motor og gir kjørt nett under 150 000km Motor, girkasse og fullt ledningsnett ( hvis det trengs følger med ) Har også turbogrenrør og stor turbo hvis det er intressant? ALT NYTT + en stor wastegate, den er ikke helt ny.. INGEN?? Helst bytte i bil..e30, e36 osv.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet September 18, 2007 Forfatter Share Skrevet September 18, 2007 Ingen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 bil+motor m.turbo i en Porsche 924? (Den ligger ute for 38k) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet September 20, 2007 Forfatter Share Skrevet September 20, 2007 Hehe..ja si det du..den tror eg eg må tenke litt på du.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 selge m50b25 utenom? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet September 21, 2007 Forfatter Share Skrevet September 21, 2007 Mja..er muligens tilsalgs utenom også..usikker på pris da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Tenkt noe mer på forslaget mitt da, John H? Jeg er åpen for byttehandel når som helst:) Send meg PM om du lurer på noe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet September 28, 2007 Forfatter Share Skrevet September 28, 2007 Ai, har du solgt porscha nå? var llitt treg her eg Men da kan du jo kjøpe min da? Skriv en pm så skal vi ordne fin pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi88 Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 er bilen ennå til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Jepp har den ennå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Oktober 6, 2007 Share Skrevet Oktober 6, 2007 Ai, har du solgt porscha nå? var llitt treg her eg Men da kan du jo kjøpe min da? Skriv en pm så skal vi ordne fin pris Har "desverre" vært å hentet meg E30TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 hva skal du har for alt sammen..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Pm er sendt kimeide Bil MÅ selges nå!!! Bud mottas! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg