Grape Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 Skal bytte speil på E46'n min da det er ødelagt, må jeg vippe av hele lista på innsiden av ruten som går rundt hele vindusramma? Og hvor er det best å begynne å løsne? Trenger jeg ta av noe mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 Siden det er ingen som svarer er det ingen som har peiling? jeg vet ikke desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grape Skrevet September 17, 2007 Forfatter Share Skrevet September 17, 2007 Ser nesten ut som jeg må ha av hele dørtrekket på innsiden, kan det stemme da for et stakkars speil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwomar Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 sliter med det samme selv, skal bytte til m3 speil, men tørr ikke bynne å tukle med dørtrekket, airbag og greier............. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MadsE30 Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 Du må av med dørtrekket, og da kan listen rundt viduet bare løftes litt til siden, slik at du kommer til med verktøy. Du trenger ikke demontere listen! Dørtrekket er greit å få av og på. Det er to skruer bak pyntelisten, to bak noen små plastdeksler på armlenet og en skrue bak bryteren til speiljusteringen. Alle skruene er torx. Pyntelisten og speiljusteringsbryteren er kun klipset\trykkt på plass. Vær forsiktig med speiljusteringsbryteren! Det er lett å skade bryteren og trekket. Men det går fint om man bare tar seg til og er forsiktig. Når alle 5 skruene er ute, er det kun klips som holder dørtrekket. Disse skal dras rett ut. Begynn på undersiden, gjerne med en kil av noe slag. Ikke noe metall! Når du har klipset løs dørtrekket slik at det bare henger i øverkant, tar du tak i dørtrekket i forkant, og røsker til. Nå er det fritt frem for speilskifte Hvis du må løsne på innerbekledningen er det viktig at du fester denne godt igjen, hvis ikke får du vannlekasje! Defekte klips kan også føre til vannlekajse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grape Skrevet September 17, 2007 Forfatter Share Skrevet September 17, 2007 Omg... Ønsk meg lykke til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå