320it Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 Lurte på om det er vanskelig å få varme i m3 speilene, hvis jeg kjøper slike. Har el justering i de orginale men ikke varme. Er det bare å legge opp en ledning eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 Hvis du kjøper M3-speil, EL-type med varme, på www.koed.dk, så vil du få varme via ledningen som går til selvemotorstyringen. Det er BARE rent plug'n'play, så jeg anbefaler disse lyktene! De har den beste passformen, etter min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Lyktene faktisk Trøtt ChrZZ ? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Lyktene faktisk Trøtt ChrZZ ? =) Nye typen M3 speil med lykter istedenfor blinklys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå