Gartner ED Skrevet September 17, 2007 Skrevet September 17, 2007 Har uling i bremsene fremme på bil min e36 320. noen som har noen lur ide om hvordan eg blir kvitt den?? har prøvd og ha på koppetpasta på klossene men det varte bare en måne.
Rotty Skrevet September 17, 2007 Skrevet September 17, 2007 Kjøp deg skrikeplate\demper er ei lita gummiplate på baksia mot bremsesylynderen på calipperen.
Gartner ED Skrevet September 17, 2007 Forfatter Skrevet September 17, 2007 Kjøp deg skrikeplate\demper er ei lita gummiplate på baksia mot bremsesylynderen på calipperen. er det noe universal greie?? hvor får eg kjøpe det?
Rotty Skrevet September 17, 2007 Skrevet September 17, 2007 Biltema,thorshov osv. er universalt men det kan hende du finner til din bil å ferdig tilpasset. er ikke noe problem uansett. bare klippe av en bit som ligger i mellom bremseklossen og stemplet.
Gartner ED Skrevet September 17, 2007 Forfatter Skrevet September 17, 2007 Biltema,thorshov osv. er universalt men det kan hende du finner til din bil å ferdig tilpasset. er ikke noe problem uansett. bare klippe av en bit som ligger i mellom bremseklossen og stemplet. Ok skal prøve det. Takk for svar
turn-in Skrevet September 17, 2007 Skrevet September 17, 2007 Skråslip kortsidene på klossene med slipemaskin.
Gartner ED Skrevet September 17, 2007 Forfatter Skrevet September 17, 2007 ok kan prøve det og . hadde en 5 serie før og den hadde skrå kant orginalt på klossene
Dr_S Skrevet September 17, 2007 Skrevet September 17, 2007 EBC har også denne gummiflaten på sine klosser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå