Gå til innhold

BYGGE om til Pro Navi på E46? deler til salgs..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har et nesten komplett sett til å bygge om til Pro Navi med 4:3 skjerm (eller 16:9 om du ønsker å skifte ut den du får med). du kan bygge fra Business CD til pro navi med dette settet.

alt utenom Navi computer og Radio reciver følger med ..

om du kjøper alle delene fra BMW så må du ut med omtrent 40 000,-

selges for kr 10 000,- (kun dette settet!!).

Skrevet

du får med alt du trenger utenom navi comp og radio rec. kabelsett, rammer, konsoll, koblinger, skruer, skjerm (4:3) og mont veiledning.

kan ta i mot bud også :)

Skrevet

rammer?

de rammene du bruker baki for å montere alle de tingene som ikke følger med?

skruene? de 8 skruene med mutter til å feste rammene bak?

og d finnes ingen koblingere annet enn de som skal i skjermen, og de henger fats på lednings nettet.

Skrevet

er du intr i dette eller er du bare ute etter å ødelegge alle trådene mine???

Skrevet

første innlegget sier jo alt ;)

"alt utenom Navi computer og Radio reciver følger med .. "

Skrevet

Pass deg for "318 Touring 04" Solgte en orginal MK3 navi spiller til han for ca eit halvt år siden. Ikke fått ei krone enda. Fått en falsk fullmakt samt gjentatte lovnader om att han skal betale.

Skrevet
  Bjojoh skrev:
Har du noen bilder av delene? Jeg har den lille navien m/kasettspiller, cd-skifter bak og m/MK4 spiller. Vil dette passe i min?

har ikke noen bilder, men ang den mk4 spilleren så må du oppgi dele nr på den, og mye mulig at du ikke trenger å skifte ut radio reciveren heller, dette avhenger av årgangen på bilen din (mnd/år).

Skrevet
  318 Touring 04 skrev:
rammer?

de rammene du bruker baki for å montere alle de tingene som ikke følger med?

skruene? de 8 skruene med mutter til å feste rammene bak?

og d finnes ingen koblingere annet enn de som skal i skjermen, og de henger fats på lednings nettet.

jeg overså det du skrev her, men må nesten spørre deg om du forsøker å lære meg dette? hmm da kan jeg jo opplyse deg om at du tar feil. det er 3 kontakter som man trenger å tilføye, alt avhenger av bilmodell ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...