Brøske Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 Ta kontakt. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1635613 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brøske Skrevet September 17, 2007 Forfatter Share Skrevet September 17, 2007 Som det står i annonsen, må jeg kontaktes på mail frem til 27.09 Men send på meg en mail, så kan jeg ringe deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brøske Skrevet September 26, 2007 Forfatter Share Skrevet September 26, 2007 Pris kan også selfølgelig diskuteres, om noen var i tvil på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brøske Skrevet September 29, 2007 Forfatter Share Skrevet September 29, 2007 Opp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 kunne bytte vært av interesse? evt 88 325ix touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brøske Skrevet September 30, 2007 Forfatter Share Skrevet September 30, 2007 Hei. Bytte er altid intr det, men desverre ikke mot din bil. Ellers, er jeg åpen for forslag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Oktober 1, 2007 Share Skrevet Oktober 1, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snes Skrevet Oktober 1, 2007 Share Skrevet Oktober 1, 2007 Bra bilder! Fin bil også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet Oktober 1, 2007 Share Skrevet Oktober 1, 2007 utrolig pen bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brøske Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Takk for det, fikk tatt noen nye bilder i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Oktober 1, 2007 Share Skrevet Oktober 1, 2007 Litt offtopic, men er det M42 motoren med 140hk som står i disse bilene? Absolutt pen bil du har! Typisk at alle de bilene jeg kunna tenkt meg dukker opp nå etter jeg kjøpte meg en sur Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Oktober 1, 2007 Share Skrevet Oktober 1, 2007 fetisj for røde bmw'er eller?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M_Sport Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 Er det bare meg eller er det to forskjellige typer stoler i den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Constanza Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 Er det bare meg eller er det to forskjellige typer stoler i den? ser åsså det, ser ut som om passasjerstolen foran er litt annerledes enn de andre setene. gjorde seg med de m-tech merkene 40 000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brøske Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Begge stolene er like. Bildene er tatt i litt "feil" vinkel. Vises ikke godt når man ser det fra andre vinkler. Men førerstolen har nyopptrekkt. Dvs at det ble kjøpt nytt trekk og ny skummgummi til stolen. Den var slitt i sidestøtten på venstre siden. Ble kjøpt nytt "rep.sett" til hele stolen.. (koster flesk) M-tech merkene er jo orginale i dette interiøret. Men de er også forøvring helt nye. men som sagt, det ble litt feil det bilde med blits og greier. Det vises ikke så godt. Trekket og mønstret i trekket er helt likt. 40.000,- ...nope.. Har tørr garasje som den kan stå i i vinter:) ikke no problem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg