eriklepe Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 kjøpte fra koed en girkule med lys, samt kabler så jeg skulle slippe å klippe i det originale ledningsnettet. Problemet er bare at jeg finner ikke en eneste tilkobling hvor jeg kan koble innpå den innkjøpte kabel. Noen som har gjort dette før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IvarT Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 Finn f.eks kablene som gir lys i askebegeret bak, koble deg så på disse via strømtjuv => ingen klipte ledninger Funker fint på min e46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 har gjort det på e36, men det er vel gjerne ikke det samme.. jeg koblet bare ledningssettet innpå lysbryteren, slik at den bare er på samme med lyset de andre lysene i dashbordet.. det var var iallefall slik mitt ledningssett passet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 http://m3.madrussian.net/diy_uuc_rk3.shtml Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå