straight_six Skrevet September 18, 2007 Skrevet September 18, 2007 jg skal bestille powerflexforinger fra gs bildeler, så dt jg lurer på er: er prisen på foringene til bærearmene foran, pr stk eller for paret?
D.Toft Skrevet September 18, 2007 Skrevet September 18, 2007 www.schmiedmann.no er billigere der er alle småforinger for paret, kun dem store bak er pr stk
318iAT Skrevet September 18, 2007 Skrevet September 18, 2007 http://www.facemotorsport.no/index.php? ... &navn2=BMW sjekk her, der står antall i pakken.
straight_six Skrevet September 18, 2007 Forfatter Skrevet September 18, 2007 jeg kommer ikke inn på schmiedmann sia, kommer faktisk ikke inn på koed.dk eller for en eller annen grunn. ellers så hadde jg bestilt derifra. takker for alle svar.
straight_six Skrevet September 18, 2007 Forfatter Skrevet September 18, 2007 318iAT: det kan hende at gs bildeler selger de pr stk? står hvertfall pr stk på dt meste av foringene, bortsett fra på bærearmsforingene foran å bak. er det ingen her som har kjøpt powerflex fra gs bildeler?
Fliid Skrevet September 18, 2007 Skrevet September 18, 2007 jeg kommer ikke inn på schmiedmann sia, kommer faktisk ikke inn på koed.dk eller for en eller annen grunn. ellers så hadde jg bestilt derifra.takker for alle svar. https://www.koed.dk/ Fungerte ypperlig her GS er dyre på powerflex, med mindre du driter tusenlapper så ville jeg venta til jeg kom inn på f.eks koed hehe
Inline six Skrevet September 18, 2007 Skrevet September 18, 2007 jg skal bestille powerflexforinger fra gs bildeler, så dt jg lurer på er:er prisen på foringene til bærearmene foran, pr stk eller for paret? Litt OT, men jeg fant plutselig ut at jeg ikke var alene om navnet straight six og siden du har hatt det lengre enn meg så har jeg bytta navnet nå Gi gjerne tilbakemelding på hvordan bilen blir etter du har skifta til polyurethaneforinger da (vi har ikke samme biltype da men), lurer på å prøve polyurethane selv senere men er litt skeptisk til ulyder, stivhet og lignende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå