montrealblue Skrevet September 18, 2007 Skrevet September 18, 2007 Jeg har kjøpt meg datakabel og bruker carsoft på min 320 95 mod. men får ikke kontakt med bilen. Noen som har noe ide om hva jeg gjør galt?
Sir Hofstad Skrevet September 18, 2007 Skrevet September 18, 2007 3-4 mulige årsaker. 1 Carsoft har feil grensesnitt. 2 brudd i ledninger til ECU 3 Defekt ECU/uoriginal IC (Chip) 4 Alt annet Kan hjelpe å koble av -kabel eller datakontakt noen minutter. Noen spesiell grunn til at du skal ta diagnoseavlesning?
montrealblue Skrevet September 18, 2007 Forfatter Skrevet September 18, 2007 ja jeg har kjøpt nytt batteri med motsatt poler, presterte å koble det feil:( nå har jeg bytta dynamo og hjerne, men bilen tenner ikke når jeg prøver å starte. Så jeg tenkte at jeg kunne finne ut av det med en diagnose... men får bare beskjeden: The diagnostic cable reports: Bad communication! Verify cable connection at the computer and the vehicle side, and repeat the diagnosis.
Sir Hofstad Skrevet September 18, 2007 Skrevet September 18, 2007 Kan jo ha vært heldig å tatt noe før ECU som sikringer eller rele. Får prøve å nappe av datakontakt og se om det kommer spenning inn til ECU.
montrealblue Skrevet September 18, 2007 Forfatter Skrevet September 18, 2007 hvordan ser jeg at det kommer spenning til cpu?
Sir Hofstad Skrevet September 18, 2007 Skrevet September 18, 2007 26 og 56 skal ha B+ hele tiden. I tillegg skal 27 og 54 ha B+ gjennom motorstyringsrele ved tenning på.
montrealblue Skrevet September 18, 2007 Forfatter Skrevet September 18, 2007 hmm... henger ikke helt med...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå