Brightlight Skrevet September 18, 2007 Skrevet September 18, 2007 da ser d ut som jeg har solgt Caben. Og da fikk jeg selvsagt problemer. Da jeg vrir om tenningen er det helt dødt. alle lysene virker,men det knepper bare foran i motorrommet. Tips til hvor jeg skal sjekke først?
vegard320 Skrevet September 18, 2007 Skrevet September 18, 2007 Det virker som om det er litt dårligt bateri? Mengså være starteren som ikke slår inn??? Hvis det ikke er batteriet, så kan du jo prøve og slå litt på stateren!!
Brightlight Skrevet September 18, 2007 Forfatter Skrevet September 18, 2007 har aldri hatt problemer med denne, starteren slo inn en gang sta,så batteriet er greit. hvor er starteren på m52b20 motoren da?
vegard320 Skrevet September 18, 2007 Skrevet September 18, 2007 Hmmm... det har jeg alderi sett etter.. men dem pleier og henge litt under i front av motor.. men dette er forskjellig på bilslag. Jeg har egentlig ikke peil he he
Brightlight Skrevet September 18, 2007 Forfatter Skrevet September 18, 2007 Startsperre er noe dritt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå