Gå til innhold

Hvordan få mere ut av min E34 520i

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil tro at med minimalt med jobb og pengebruk er vel:

- riktig olje (castrol hel synt)

- sports innsatsfilter

- Dyserens enn heller oppi bensintanken

- qmi motorrens

- bensinfilter

Videre grenrør, chip, vekt reduksjon etc..

Vel noen tanker:-)

bonus økning -Fartsstripper, og borra hull i eksosen he he :lol:

Skrevet
Hvor mye gir egentlig KOMPLETT eksos + konfilter med varmeteppe/skjold? Merker man noe annet enn lyden?

Det gir ingenting,bilen kan også gå dårligere pga feil verdier på luft inn\ut av motoren,men lyden gjør at du tror den går bedre,jeg har prøvd alt dette,inklusive chip med dårlig erfaring(bortkastede penger.Derimot Har du diesel(turbo) så vil alt dette gi bedre effekt.

Skrevet
Hvor mye gir egentlig KOMPLETT eksos + konfilter med varmeteppe/skjold? Merker man noe annet enn lyden?

Det gir ingenting,bilen kan også gå dårligere pga feil verdier på luft inn\ut av motoren,men lyden gjør at du tror den går bedre,jeg har prøvd alt dette,inklusive chip med dårlig erfaring(bortkastede penger.Derimot Har du diesel(turbo) så vil alt dette gi bedre effekt.

Godt med noen som har erfaringer ja. Blir billigere å bytte motor da!

Chip gir som regel "ingenting" på en N/A motor Terjebmw520i. Det en chip i all hovedsak gjør er å stille opp turbotrykket på turbobiler. Når du ikke har turbobil blir bare bensinblandingen optimalisert. Beste måten å chippe en N/A bil er å kjøre den på rulle å få den mappet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...