Terje320d Skrevet September 18, 2007 Skrevet September 18, 2007 Hei.. Lurer på hvordan jeg skal få litt mer guffe ut av bilen min uten å måtte betale dyre dommer..? Har skiftet til sportseksos fra kat og bak.. Hva mere?
Vegar br. Skrevet September 18, 2007 Skrevet September 18, 2007 Slenger meg med her =) merkbar forskjell med sportseksos da? hvordan ble lyden?
Glenno Skrevet September 18, 2007 Skrevet September 18, 2007 Vil tro at med minimalt med jobb og pengebruk er vel: - riktig olje (castrol hel synt) - sports innsatsfilter - Dyserens enn heller oppi bensintanken - qmi motorrens - bensinfilter Videre grenrør, chip, vekt reduksjon etc.. Vel noen tanker:-) bonus økning -Fartsstripper, og borra hull i eksosen he he
Loffen Skrevet September 18, 2007 Skrevet September 18, 2007 Hvor mye gir egentlig KOMPLETT eksos + konfilter med varmeteppe/skjold? Merker man noe annet enn lyden?
bjalle Skrevet September 18, 2007 Skrevet September 18, 2007 Hvor mye gir egentlig KOMPLETT eksos + konfilter med varmeteppe/skjold? Merker man noe annet enn lyden? Det gir ingenting,bilen kan også gå dårligere pga feil verdier på luft inn\ut av motoren,men lyden gjør at du tror den går bedre,jeg har prøvd alt dette,inklusive chip med dårlig erfaring(bortkastede penger.Derimot Har du diesel(turbo) så vil alt dette gi bedre effekt.
Mikke1981 Skrevet September 19, 2007 Skrevet September 19, 2007 For litt ut av motoren,vis du går for chip grenrør luftfilter kammer og innsug..
Hyggmaister Skrevet September 19, 2007 Skrevet September 19, 2007 Sett på trimblinklys... Ved å søke litt på forumet kan du jo se hva andre har gjort
helgeb Skrevet September 19, 2007 Skrevet September 19, 2007 bytt til m50b25. mye billigere enn å surre med kammer chip osv
Terje320d Skrevet September 19, 2007 Forfatter Skrevet September 19, 2007 Priser på chip til min da?? Og hvor mye HK ekstra??
Loffen Skrevet September 19, 2007 Skrevet September 19, 2007 Hvor mye gir egentlig KOMPLETT eksos + konfilter med varmeteppe/skjold? Merker man noe annet enn lyden? Det gir ingenting,bilen kan også gå dårligere pga feil verdier på luft inn\ut av motoren,men lyden gjør at du tror den går bedre,jeg har prøvd alt dette,inklusive chip med dårlig erfaring(bortkastede penger.Derimot Har du diesel(turbo) så vil alt dette gi bedre effekt. Godt med noen som har erfaringer ja. Blir billigere å bytte motor da! Chip gir som regel "ingenting" på en N/A motor Terjebmw520i. Det en chip i all hovedsak gjør er å stille opp turbotrykket på turbobiler. Når du ikke har turbobil blir bare bensinblandingen optimalisert. Beste måten å chippe en N/A bil er å kjøre den på rulle å få den mappet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå