Sevenord Skrevet September 19, 2007 Skrevet September 19, 2007 Tar da bilder av biler titt og ofte jeg, har aldri hatt som hensikt å stjele noen! Men ja, kan forstå du blir skeptisk
///MoePower Skrevet September 19, 2007 Skrevet September 19, 2007 lurer på hvorfor ikke flerer monterer sporing i bila?http://www.alibaba.com/catalog/11896789/GSM_Car_Tracking_System.html Feks.. ikke dyrt heller.. power buy? 100 i kartongen Ellers så finnes det maaannngggee andre modeller og levrandører av tjenesten. Velger man montasje hos veksted monterer de modulen forskjellige steder, og det blir heller ikke opplyst for kunde hvor modulen er plassert... økt sikkerhet alibaba.com Er du riktig "heldig", så er det alibaba personlig som benytter seg av denne "tjenesten". Nemlig ved at de som har spesielle biler monterer dette (noe alibaba vet), og så kommer alibaba å henter bilen når sporingsutstyret blir aktivert i bilen.
Chriso Skrevet September 19, 2007 Skrevet September 19, 2007 Men fra spøk til alvor. Dette er jo en ganske alvorlig sak, er alt for mange biler som forsvinner nedover Europa. Men gjør det norske politiet noe med det?? Norsk politi bruker faktisk imponerende mye ressurser på dette feltet. Ikke lenge siden det gikk en dokumentar om akkurat dette på TV. Politiet i europeiske land samarbeider for å prøve å bekjempe denne kriminaliteten. Og Geir Anders: Man blir kanskje litt ekstra skeptisk når man ser at de er fra Østeuropa. Hadde ikke du blitt det?
Bimmerlars Skrevet September 19, 2007 Forfatter Skrevet September 19, 2007 Jeg er ikke på noe som helst måte rasisit, men realist. Når jeg ser noen fra Østeuropa ta bilder av bilen min, ja, da blir jeg skeptisk, da det er en kjent sak at mange biler havner der
Chriso Skrevet September 19, 2007 Skrevet September 19, 2007 Ja, du er ikke skeptisk uten grunn, da det er et faktum at dette er en stor organisert kriminalitet. Hørte en historie om en taxi (E-klasse) som hadde GPS sporing, som ble stjålet i Ålesund. Få timer senere stod den i en konteiner på en båt.. Mange (helst dyre) biler blir stjålet hver eneste dag i hele Europa.
Bimmerlars Skrevet September 19, 2007 Forfatter Skrevet September 19, 2007 Nå får de i hvertfall ikke tatt den ved å kjøre av gårde, så om dem greier å bryte seg inn, få av rattlåsen og taue den bort uten at jeg hører det, så får det så være... hehe
skillbill Skrevet September 19, 2007 Skrevet September 19, 2007 Altfor mange paranoide rundt om dagen syns jeg. Er du redd for bilen din foreslår jeg at du settern i garasjen og lar den stå. Teoretisk sett kan bilen din bli tatt bilder av xxxxxx ganger uten at du vet det, du har den enda har du ikke? Skjønner trådstarter godt jeg! Det er stor forskjell på om bilen blir knipsa av ei gammel dame på 80, eller to trøtte typer i sleten "plukkær-tralle"
bmwhans Skrevet September 19, 2007 Skrevet September 19, 2007 på en annen side: tror du litauere vet tlfnr for å finne regnr? er de oppdaterte på slikt?
Bimmerlars Skrevet September 19, 2007 Forfatter Skrevet September 19, 2007 Med tanke på hvor stor geskjeft det der har blitt, så vil jeg tro de har kontroll på det ja
Stephan.s Skrevet September 19, 2007 Skrevet September 19, 2007 Vil tro de vet mer enn det de vil ha oss til å tro. Selv hadde jeg blitt litt skeptisk til en småshabby bil med LT eller PL på skiltet og to karer som knipser, enn en tilfeldig nordmann.
Ballder Skrevet September 19, 2007 Skrevet September 19, 2007 Med tanke på hvor stor geskjeft det der har blitt, så vil jeg tro de har kontroll på det ja Har kontakter blant folk som igjen har kontakter, og ja... Dem vet hvordan dem finner bilen når natta kommer for og si det sånn.
FatLaces Skrevet September 20, 2007 Skrevet September 20, 2007 littt OT, men hvor anbefaller dere å kjøpe låsemuttere ? skulle igrunn hatt fult sett med 4 låsmuttere og 16 vanlige. Gjerne litt bling.. er de fra biltema no tess ??
Gunnar Skrevet September 20, 2007 Skrevet September 20, 2007 Kjøp de som færrest mulig forhandler i Norge.. Kjøper du fra Biltema kan jo hvem som helst gå og kjøpe pipe som passer, ikke stort verre enn en 17mm pipe..
R Andersen Skrevet September 20, 2007 Skrevet September 20, 2007 Det kan også være kjekt å ha to forskjellige sett, slik att du har to forskjellige låsemuttere på hver felg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå