ChrZZ Skrevet September 18, 2007 Skrevet September 18, 2007 Såh, da har jeg en liten opprydning i delene jeg hadde til overs fra den gamle bilen. Her er listen over deler jeg selger: - 2x originale sidefrontvinduer, sedan. Minstebud: 1,- - 2x originale sidespeil, elektriske, standard, sedan. Minstebud: 1,- - 2x originale frontlykter, linselykter, sedan/coupe/touring/cab (tror jeg). Minstebud: 1,- - 2x originale innstegslister, bak, sedan. Minstebud: 1,- - 1x M3 USA utgave racingflagg dekor, coupe(tror jeg). Minstebud: 1,- (meget god kvalitet! med instruksjoner) På de større delene som, som vinduer, så må dem hentes. Når det kommer inn et bud på delene, så går budrunden, for den delen som fikk budet, én uke frem i tid før høyeste vinner vinner. Selger alt billig fordi jeg skal flytte og har selsagt skaffet meg et sted uten bod.. Bilder Sideruter ------------------------------------------------ Innstegslister Disse er veldig enkle å knekke hvis man ikke er forsiktig når man legger kabler. Jeg knakk mine, men fikk ikke tid til å bytte med disse. ------------------------------------------------ Sidespeil Disse har en hvit skramme på den ene siden. Var på når jeg kjøpte bilen. Må ha gnisset inntil noe. Kan nok flekkes over eller lakkere om til bilens farge. ------------------------------------------------ Frontlykter (blinkers solgt) ------------------------------------------------ M3 flaggdekor Passer også på andre farger enn hvit. ------------------------------------------------ Siderutene tror jeg vil være dumme å selge per post, så de bør da helst hentes personlig. Frakten er ikke inkludert i prisene. Ved forskudd, så slipper du oppkravsbeløpet. Gi bud!
Evenboy Skrevet September 19, 2007 Skrevet September 19, 2007 Speilene dine, er de "festene" hele i lakken? Mine har "rusta" så er ikke særlig pent.. Trenger som sagt bare de utv festene, men kjøper jo selvfølgelig speilene..
ChrZZ Skrevet September 19, 2007 Forfatter Skrevet September 19, 2007 er det de originale gt splitterne? Ikke originale nei. Originale koster 1200,- per stykk (dvs, 2400,- per par). Disse (dvs, de forrige, men kjøpt fra samme plass) passet perfekt på min forrige originale M3-fanger. OBS OBS! Jeg regner med du må ha en DTM-leppe under for at dem skal passe/se bra ut. Dette er en original leppe fra bmw. kan evt kjøpes uoriginal på stylingsteder.
ChrZZ Skrevet September 19, 2007 Forfatter Skrevet September 19, 2007 Speilene dine, er de "festene" hele i lakken? Mine har "rusta" så er ikke særlig pent.. Trenger som sagt bare de utv festene, men kjøper jo selvfølgelig speilene.. Hele og fine i lakken! Sjekket nettopp under sterkt lys.
opt Skrevet September 19, 2007 Skrevet September 19, 2007 er det de originale gt splitterne? Ikke originale nei. Originale koster 1200,- per stykk (dvs, 2400,- per par). Disse (dvs, de forrige, men kjøpt fra samme plass) passet perfekt på min forrige originale M3-fanger. OBS OBS! Jeg regner med du må ha en DTM-leppe under for at dem skal passe/se bra ut. Dette er en original leppe fra bmw. kan evt kjøpes uoriginal på stylingsteder. vet du om de passer sammen med gt leppa da?
ChrZZ Skrevet September 19, 2007 Forfatter Skrevet September 19, 2007 vet du om de passer sammen med gt leppa da? Hmm... jeg minnes jeg har lest at GT-leppe og DTM-leppe er samme greia. Snakker om del nummer 23 her: http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /13851.gif Noen andre som kan bekrefte/avkrefte dette?
opt Skrevet September 19, 2007 Skrevet September 19, 2007 del 23 er den originale m3 leppa det. jeg tenker på den svære "fjøla" som ligger under leppa på gt. splitterne sitter mellom de to.
ChrZZ Skrevet September 19, 2007 Forfatter Skrevet September 19, 2007 del 23 er den originale m3 leppa det.jeg tenker på den svære "fjøla" som ligger under leppa på gt. splitterne sitter mellom de to. Her ser du splitterne og leppen jeg hadde. Leppen går selvsagt rundt/under hele fronten, men du ser best leppen der jeg har sirklet rundt her.
opt Skrevet September 19, 2007 Skrevet September 19, 2007 http://nettbutikk.gsbildeler.no/openImage.php3?imgPath=bilder/13951.gif du har noe som ligner på nr 3. jeg lurer på om de passer sammen med nr 28.
ChrZZ Skrevet September 19, 2007 Forfatter Skrevet September 19, 2007 Det er del nr 3 jeg selger ja. Uoriginale, men perfekt passform. Del nummer 28 har jeg aldri før sett. Jeg får heller ikke opp den delen når jeg søker på bilen min engang..
opt Skrevet September 19, 2007 Skrevet September 19, 2007 du må søke på m3. må vite at de passer sammen med nr 28. hjelper lite at de passer på m3 leppa hvis de ikke passer sammen med resten. siden det virker som du ikke vet om de gjør det og de er uorg er det ikke aktuelt. du får si fra hvis du skulle finne ut at de passer og ikke har solgt de.
ChrZZ Skrevet September 19, 2007 Forfatter Skrevet September 19, 2007 Fant ikke engang den delen når jeg lette på m3 jeg... Hva er delenummeret på den delen ( 28 )?
Evenboy Skrevet September 20, 2007 Skrevet September 20, 2007 Da er jeg veldig intressert.. men vet du om de passer på en coupe? Og 200,- var prisen? +frakt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå