Gå til innhold

Diverse E36-deler selges - Minstebud: 1,-!

Anbefalte innlegg

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hei! Er lyktene i god stand? Isåfall hold dem gjerne av til meg ut dagen ivertfall. Har noen andre på hånden men er litt stress med å få tak i dem nå..

Skrevet
Hei! Er lyktene i god stand? Isåfall hold dem gjerne av til meg ut dagen ivertfall. Har noen andre på hånden men er litt stress med å få tak i dem nå..

Hey!

Er en som har spurt om tilstanden på dem på PM også, så jeg kopierer det samme svaret her :)

Noen veeeldig få riper i glassen. Ser ut til å være steinsprang. Er ikke dype i det hele tatt. Kun veldig lett på overflaten. Syntes nesten bare under direkte lys rett under en lampe.

Dette i hovedlyktene. Blinkers ser ut til å være hele og fine.

Skrevet

flott da! Jeg regner med at høydejustering etc fungerer som det skal? Samt at lysbildet er korrekt?

Om jeg forskuddsbetaler 700,- er frakt da inkludert? :)

Skrevet
flott da! Jeg regner med at høydejustering etc fungerer som det skal? Samt at lysbildet er korrekt?

Om jeg forskuddsbetaler 700,- er frakt da inkludert? :)

Høydejustereren fungerte ihvertall når dem ble tatt ut for snart 1,5år siden. Virker dem ikke, så betaler jeg frakten for å få dem sendt tilbake.

Hmm... 700,- ja... Jeg venter da på svar fra andre som spurte på PM først. Frakten kommer på 120,-

• 4 months later...
  • 4 weeks later...
  • 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...