Deep Dish Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 Noen som vet hvor jeg får kjøpt nye pærer som gir hvitere ("xenon look") lys til kupélyset.?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 www.bimmian.com Jeg kjøpte mine der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 Hvordan er det med fraktpriser herfra? Ja, kan sikkert lese men er greiere å spørre her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 Hmm... Blir vel noe... 100-200,- kanskje. Omtrent som på koed.dk, så er det bedre å bestille mer samtidig. Sparer mer på frakten da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet September 18, 2007 Forfatter Share Skrevet September 18, 2007 www.bimmian.comJeg kjøpte mine der. Takker for svar.. Men ser at det er 20 lyspærer i settet.!!?? Vet du hvor i alle dager skal disse monteres.? Er jo bare 3 lys + 2 leselys i bilen jo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 Følger også med parklys, pære til bagasjen, pære til hanskerommet, og evt pære til i fotbrønnene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet September 18, 2007 Forfatter Share Skrevet September 18, 2007 Følger også med parklys, pære til bagasjen, pære til hanskerommet, og evt pære til i fotbrønnene. Så pass, da skjønner jeg.....! Takktakk..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå