BmwKlovn Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 22. September, Kjøretreff 2007 kl. 1100 - 1500 på NAF banen Geiteryggen i Skien. Kiosksalg, effektsalg og premiering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet September 19, 2007 Share Skrevet September 19, 2007 Er dette glattkjøringsbane eller? inngangspenger? og noe å mate gps'en med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet September 19, 2007 Share Skrevet September 19, 2007 legg ut mere info da;) får nesten ta meg en tur dit=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet September 19, 2007 Forfatter Share Skrevet September 19, 2007 Det er på glattkjøringsbanen ja. Inngangspenger er jeg ikke sikker på mye det er, men ikke noe spess mye. Litt for dekking av bane osv tenker jeg. Men helt klart verdt det, var utrolig morro sist. Har ikke mer info dessverre. Dette var det som sto på BMW CCN. Her er adressa til Geiteryggen flyplass værtfall, NAF banen er 10meter unna. Skien Lufthavn AS Voldsv. 204, 3739 Skien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet September 19, 2007 Forfatter Share Skrevet September 19, 2007 Får si "opp" jeg da, så denne ikke forsvinner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02turbo Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Prisen for å kjøre er 100kr. Dette for at vi skal få dekket baneleie og premier. Det blir nemlig premiert for fineste biler etter publikums avstemning. Ser faktisk ut som vi får brukbart vær også. Den delen av banen vi kjører på er ikke så glatt, men det kommer jo an på bruken av gasspedal hvor glatt det virker. Velkommen skal dere være! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet September 20, 2007 Forfatter Share Skrevet September 20, 2007 At det ikke er "glatt" er helt greit synes nå jeg. Bane full av vann/olje blir ikke like morro. Blir nok morro skal vi sjå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Mulig å komme inn med bil hvis man bare skal se på? Utstillingsplass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FatLaces Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 er det påmelding?? frista veldig og ta turen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet September 21, 2007 Forfatter Share Skrevet September 21, 2007 Det skal være mulig å bare vise bilen ja, å det er såvidt jeg vet ikke påmelding! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet September 21, 2007 Forfatter Share Skrevet September 21, 2007 ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå