Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en 520i e39. Motoren får ikke bensin. Bytta bensinpumpa, men den får ikke den strømmen den skal ha.

Er det noen som vet hvor releet til bensinpumpa ligger?

Eller hva annet som kan være galt?

Skrevet

Et ukvalifisert tips er å gå over ledningsnettet først. Fikk et lignende problem på E36 jeg hadde tidligere. Det var riktignok diesel, men det går for det samme. Etter å ha sjekket alt som var av givere, sikringer, slanger etc, viste det seg til slutt at problemet rett og slett var et ledningsbrudd.

Skrevet
Et ukvalifisert tips er å gå over ledningsnettet først. Fikk et lignende problem på E36 jeg hadde tidligere. Det var riktignok diesel, men det går for det samme. Etter å ha sjekket alt som var av givere, sikringer, slanger etc, viste det seg til slutt at problemet rett og slett var et ledningsbrudd.

ja, robert85 hadde samme problem.

og viste seg at det kun var ledningene!

så jeg ville gått over ledningene og sett etter brudd etc..

Skrevet

Ja, for du har vel sjekka sikringen? Det var nemlig problemet da min bensinpumpe ikke fikk strøm for et par dager siden. Sikringen så hel ut, men brudd var det jaggu.

Releet er et av de tre i høyre sidepanel i bagasjerommet, husker dessverre ikke hvilket.

Skrevet

Takk for svar:)

Skal ut å sjekke ledningene nå. Har sett over sikringen, at den er hel og fin, men kan prøve å bytte den ut.

kommer med status senere.

Skrevet

ta ei prøve lampe over begge polan på sikringen da er du SIKKER på at sikringen er i orden! har vært borti at sikringen så hel ut men etter mye feilsøking viste d seg at sikringen var gåen!

Skrevet

Da var den fikset. kjørte ohm på alle sikringen i bagasjerommet, og det viste seg at en var gåen. Selv om den så hel ut.

Så mye arbeid for en liten bagatell!

Tusen takk for all hjelp! :)))

Skrevet

Da var den fikset. kjørte ohm på alle sikringene i bagasjerommet, og det viste seg at en var gåen. Selv om den så hel ut.

Så mye arbeid for en liten bagatell!

Tusen takk for all hjelp! :)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...